نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

نسخه Special بازی Dirt 4 معرفی شد

کمپانی کدمسترز امروز اعلام کرد بازی Dirt 4 دارای دو نسخه Special و Day One خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز مطلع شدیم که بازی ریسینگ Dirt 4 علاوه بر نسخه استاندارد، دو نسخه دیگر هم دارد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی کدمسترز (Codemasters)، اولین نسخه Day One نام دارد که شامل بازی اصلی، یک آیکون Founder ویژه، اتوموبیل رالی اختصاصی Hyundai R5 و یک رویداد منحصر به فرد است. جزئیات این رویداد هنوز مشخص نشده، اما گفته شده تمرکز این رویداد روی خودرو هیوندای خواهد بود و تنها از تاریخ ۹ تا ۱۱ ژوئن (۱۹ تا ۲۱ خرداد ۱۳۹۶) در دسترس است. تاریخ انتشار دقیق بازی Dirt 4 هنوز مشخص نشده و قبلا تنها گفته شده بود این بازی از ماه ژوئن ۲۰۱۷ به بعد منتشر می‌شود. با توجه به تاریخ رویداد مذکور، به نظر می‌رسد بازی اوایل همین ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

اما نسخه Special بازی در دو نوع مختلف منتشر می‌شود. هر دو مدل این نسخه ویژگی‌های نسخه Day One را در خود دارند و هر دو شامل یک booster pack هستند که شامل تیم‌های منحصر به فرد، وسایل و امکانات تشویقی است. یک مدل Special Edition همراه با بسته بندی استاندارد منتشر می‌شود، در حالی که دیگری به بسته بندی فلزی مجهز است و فقط در یک سری فروشگاه‌های خاص که نام آن‌ها به زودی مشخص خواهد شد، به فروش خواهد رفت.

بازی Dirt 4

در کنار رونمایی از این نسخه‌ها، کدمسترز یک تریلر جدید هم منتشر کرده که در آن سازندگان و رانندگان واقعی رالی در رابطه با ویژگی Your Stage بازی Dirt 4 صحبت می‌کنند. Your Stage یک ابزار ساخت مسیر مسابقه جدید است که به طور خودکار چالش‌های جدیدی را بر اساس خصوصیات شما مشخص می‌کند.

| |

 پل کلمن (Paul Coleman)، طراح ارشد بازی در رابطه با Your Stage می‌گوید:

Your Stage چیزی است که از زمان عرضه بازی Dirt 3 در سال ۲۰۱۱ روی آن کار می‌کنیم. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد انواع بیکرانی مسیر مسابقه مختلف را در تمامی مکان‌های رالی بازی Dirt 4 بسازند. این یک ویژگی انقلابی محسوب می‌شود چرا که بازیکنان ما می‌توانند هر وقت که بخواهند در یک مسیر مسابقه جدید رانندگی کنند.

وی افزود:

ساخت یک مسیر جدید برای شما بسیار ساده خواهد بود، اما در پشت صحنه، ما مجموعه فوق العاده پیچیده‌ای از قوانین و الگوریتم‌های مختلف را داریم که این مسیرها را به یکدیگر پیوند می‌زنند. Your Stage مسیرهای بسیار متنوعی را خلق می‌کند که ما تاکنون هرگز به خلق آن‌ها فکر نکرده بودیم و رانندگی در آن‌ها شگفت انگیز است.

بازی Dirt 4 در ماه ژوئن امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده