// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بروزرسانی جدید بازی GTA Online معرفی شد

کمپانی Rockstar Games بروزرسانی جدید بازی GTA Online را معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک‌ استار گیمز سازنده بازی Grand Theft Auto V، خبر از بروزرسانی جدید بخش چند نفره این بازی یعنی GTA Online داد و اعلام کرد که بزودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مقاله مرتبط

  • رکوردشکنی تعداد کاربران بازی GTA Online

دیروز به واسطه‌ی یک بروزرسانی ۱۵ مسابقه جدید Stunt Race در قالب رویداد در دسترس کاربران قرار گرفت. همانطور که اشاره شد، گیمر‌ها می‌توانند با انجام این مسابقات از  دوبرابر GTA$ و آرپی بهره ببرند، همچنین  کاربران در طی برگزاری این رویداد که تا تاریخ ۱۲ اسفند ماه (۱۳ مارس) انجام می‌یابد، تنها با ورود به بازی می‌توانند یونیفورم Pink Jock Cranley Stuntman Jumpsuit را از آن خود کنند.

بروزرسانی جدید که امروز از طرف راک‌استار معرفی شد و قرار است در ماه جاری میلادی (مارس) منتشر شود، مسابقات جدیدی مشابه Stunt Race را به همراه اتومبیل‌های جدید Rocket Voltic ،Ruiner 2000 و Blazer Aqua به این بازی اضافه می‌کند. مسابقات جدید کاربران را وادار به استفاده از قابلیت‌های ویژه هر اتومبیل می‌کند، چرا که کاربران باید به استفاده از توربو اتومبیل به آسمان پرواز کنند و پس از استفاده از چتر نجات بر روی آب پرواز کنند.

gta online

از سوی دیگر حالت‌ Adversary جدیدی نیز به این بازی اضافه می‌شود که شامل حالت Resurrection می‌شود که گویا یک حالت طنزآمیز با ترکیبی از ورزش داج‌بال است. همچنین حالت دیگری با نام Top Down نیز به بازی اضافه می‌شود که زاویه دید در این حالت همانند نسخه قدیمی این بازی از بالا به پایین خواهد بود و کاربران بازی را در حالت دو بعدی تجربه می‌کنند.

همچنین اتومبیل جدید Progen GP1 به همراه  دو اتومبیل درخواستی از طرف کاربران یعنی Turismo Classic و Infernus Classic از بازی Grand Theft Auto 3 به این بازی ملحق می‌شوند که در ادامه می‌توانید در عکس آن را مشاهده کنید.

gta online

همین‌طور راک‌استر ضمن یادآوری اعلام کرد که کاربران ۱۰ روز مهلت دارند که محتوای بازی GTA V‌ را از کنسول‌های نسل هفتم خود، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3، به ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی انتقال دهند.

برای اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت راک‌استار نیز مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده