نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

ماموریت وفاداری Peebee در بازی Mass Effect: Andromeda را تماشا کنید

در یکی از جدیدترین ویدیوهای منتشر شده از بازی Mass Effect: Andromeda، می‌توانید ماموریت وفاداری شخصیت Peebee را مشاهده کنید.

در چند ماه اخیر شاهد انتشار تریلرها و نمایش‌های فراوانی از گیم‌پلی بازی Mass Effect: Andromeda بودیم، اما امروز برای اولین بار می‌توانیم گیم‌پلی کامل یکی از ماموریت‌های بازی را تماشا کنیم. به لطف ویدیو ۱۷ دقیقه‌ای منتشر شده توسط وبسایت IGN، می‌توانیم با جزئیات یکی از ماموریت‌های وفاداری شخصیت Peebee آشنا شویم. در نظر داشته باشید که این ویدیو از نسخه ناتمام بازی در درجه سختی معمولی تهیه شده و موسیقی آن نیز حذف شده است. در ضمن برای جلوگیری از اسپویل داستان بازی، برخی مکالمات و میان پرده‌ها حذف شده‌اند. در ادامه می‌توانید جدیدترین ویدیو بازی آندرومدا را مشاهده کنید:

| |

آندرومدا اولین روز سال ۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. قرار بود نسخه بتا بخش چندنفره بازی به زودی برگزار شود که این برنامه لغو شد. استودیو بایوور (BioWare) علت این تصمیم را پرداخت زمان و توجه فراوان تیم به این بخش ذکر کرده و گفته است لزومی به برگزاری بتا نیست.

در دیگر اخبار بازی Mass Effect: Andromeda، بایوور تایید کرد مراحل ساخت بازی به اتمام رسیده و بازی یک بروزرسانی روز اول دریافت خواهد کرد. همچنین سیستم موردنیاز برای اجرای بازی در پی سی هم به تازگی مشخص شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده