نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار اولین تیزر فیلم جدید بونگ جون-هو با نام Okja

شبکه استریم نت فلیکس اولین تیزر فیلم کارگردان فیلم‌هایی چون The Host، با نام اوکجا (Okja) را منتشر کرد.

شبکه استریم نت‌فلیکس طی سال‌های اخیر هزینه بسیاری بر روی ساخت فیلم‌های سینمایی کرده است. حال این شبکه محبوب اولین تیزر فیلم Okja به کارگردانی بونگ جون-هو، را منتشر کرده است. شبکه نت‌فلیکس همچنین اعلام کرد که این فیلم در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۷ (۷ تیر ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید:

| |

بونگ جون-هو که کارگردانی اهل کشور کره جنوبی است، بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های تحسین شده‌ای چون میزبان (The Host)، مادر (Mother) و برف‌شکن (Snowpiercer) شناخته شده است. فیلم Okja داستان یک دختر جوان به نام میجا را روایت می‌کند که هر نوع خطری را به جان می‌پذیرد، تا از خطر دزدیده شدن بهترین دوستش توسط یک شرکت چند ملیتی جلوگیری کند. دوست میجا حیوان عظیمی به نام اوکجا است که بسیار خجالتی و درونگرا است. با این حال، نت‌فلیکس تاکنون برنامه خود برای اکران محدود فیلم Okja را اعلام نکرده است.

آن سئو-هیون، تیلدا سوئینتن، جیک جیلنهال، پل دانو، استیون ین، لی‌لی کالینز، کلی مکدونالد، دوون بوستیک، بیونگ هی بونگ، شرلی هندرسون، چوی وو-شیک، یون جی-مون، دنیل هنشال، و جیانکارلو اسپوزیتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Okja حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده