// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

اطلاعات بیشتری از سرویس Xbox Game Pass منتشر شد

آرون گرینبرگ اخیرا در توییتر خود به سوال برخی از کاربران در خصوص سرویس Xbox Game Pass پاسخ داده که ما را هر چه بیشتر با مزایای آن آشنا می‌کند.

مایکروسافت به تازگی اطلاعات بیشتری را از سرویس پولی Xbox Game Pass منتشر کرده است. بعد از این که اعلام شد این ویژگی بر روی بازی‌های رایگان هر ماه ایکس‌باکس لایو تاثیری نمی‌گذارد حال آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) در توییتر خود به سوالات برخی از کاربران در خصوص این سرویس پاسخ داده است.

 یکی از کاربران این سوال را پرسیده بود که آیا مایکروسافت به گیمران اجازه می‌دهد یک عضویت در سرویس Xbox Game Pass را خریداری کنند و آن را به دوست خود هدیه دهند؟ گرینبرگ در پاسخ او اشاره کرده که نمی‌تواند این ویژگی را تایید کند با این حال این مسئله ایده بسیار جالبی است. نکته بعدی که آرون گرینبرگ در خصوص آن صحبت کرده به بازه‌های زمانی عضویت در این سرویس بازمی‌گردد. طبق اعلام او، شما تنها امکان عضویت در سرویس Xbox Game Pass به صورت ماه به ماه دارید و تاکنون مایکروسافت در خصوص اشتراک سالانه فکر نکرده است. (هزینه عضویت در این سرویس با مبلغ بسیار مناسب ۱۰ دلار برای هر ماه امکان پذیر است) سرویس دیگر مایکروسافت یعنی EA Access، با دو اشتراک ماهانه (پنج دلار) و سالانه (سی دلار) در دسترس است.

 نکته بسیار جالب دیگر این بوده که طبق اعلام گرینبرگ سرویس Xbox Game Pass از قوانین «اشتراک گذاری در خانه» ایکس‌باکس وان بهره می‌برد که برای مثال به شما اجازه می‌دهد بازی که در اختیار دارید را با دوست خود به اشتراک بگذارید. (برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید)

کسانی که عضو برنامه «اینسایدر» ایکس‌باکس باشند می‌توانند به صورت بسیار محدود به تجربه این سرویس که در مرحله آلفا قرار دارد بپردازند. طبق اعلام مایکروسافت، Xbox Game Pass در اواخر بهار برای ایکس‌باکس وان و  رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. «ایکس‌باکس گیم پَس» به شما امکان دسترسی به بیش از صد بازی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان را به صورت رایگان و نامحدود آن هم در قبال پرداخت اشتراکی ۹.۹۹ دلاری/۷.۹۹پوند به صورت ماهانه می‌دهد.  تاکنون بازی‌های متنوعی برای این سرویس از سوی مایکروسافت تایید شده است که از بین آن‌ها می‌توان به آثاری از جمله بازی Halo 5: Guardians، بازی Gears of War: Ultimate Edition، بازی Lego Batman، بازی NBA 2K16 و بازی Mad Max اشاره کرد. 

در جدیدترین اخبار بازی، سهام کمپانی GameStop پس از معرفی سرویس Xbox Game Pass با کاهش مواجهه شده است. از طرفی فهرست بازی‌هایی که تا به حال برای سرویس Xbox Game Pass تایید شده‌اند، منتشر شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده