نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

عرضه حالت Survival برای بازی Banner Saga 2

روز گذشته، سازنده بازی فوق‌العاده Banner Saga 2 اعلام کرد که حالت بقای این بازی در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفته است.

یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده و محبوبی که چند سالی است عرضه شده است، بدون شک مجموعه بنر ساگا بوده که تا به حال دو نسخه از آن منتشر شده است و هر دو نسخه مورد استقبال بازیکنان و منتقدین قرار گرفته است. در جدیدترین اخبار بازی، روز گذشته، استوییک، سازنده بازی و ورسس ایول، ناشر آن، اعلام کردند که بسته الحاقی بازی که حالت Survival را به بازی اضافه می‌کند، در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 وو ایکس‌باکس وان قرار گرفته است. 

این حالت جدید، می‌خواهد که از تمام مهارت بازیکنان استفاده کند و به همین دلیل آنها را به یک چالش فوق‌العاده سخت دعوت می‌کند. در این حالت، بازیکنان باید ۴۰ مرحله مبارزات را به صورت پشت سر هم انجام دهند. در ابتدا، شما باید با یک تیم متشکل از ۶ قهرمان وارد این حالت شوید و در مقابل موج‌های مختلف دشمنان، مبارزه کنید. هر چه که در این حالت پیشروی کنید، امتیازهایی به دست می‌آورید که با استفاده از آنها می‌توانید وسایل و قهرمانان جدید آزاد کنید و از آنها در نبردهای خود استفاده کنید. قهرمان‌های جدیدی، می‌توانند جای آن دسته از قهرمانان تیم شما که جان خود را از دست داده‌اند، بگیرند. قهرمانانی که بمیرند، توانایی اینکه دوباره در تیم شما قرار بگیرند، نخواهند داشت. این حالت با دو درجه سختی نرمال و سخت به بازی اضافه خواهد شد و حتی دارای جدول رتبه‌بندی نیز است.

اگر شما این بازی را برروی کنسول نسل هشتمی خود خریداری کرده‌اید، می‌توانید با پرداخت ۴.۹۹ دلار، این بسته الحاقی را نیز خریداری کنید. علاوه بر این، با پرداخت ۳۷.۹۹ دلار، می‌توانید Complete Pack بازی را تهیه کنید. این بسته، شامل Banner Saga، Banner Saga 2 و بسته الحاقی Survival Mode است. استیو اسکالانته، مدیر استودیو Versus Evil، با اعلام این خبر، گفت:

اضافه کردن بسته الحاقی Survival Mode برای کاربران کنسول‌ها، باعث می‌شود طرفداران این مجموعه تجربه گسترده‌تری از بازی داشته باشند. حالت بقای بازی، کاملا بر مبنای استراتژی است و برای کسانی است که قصد دارند خود را درون یک مبارزه وایکینگی حماسی غرق کنند. این واقعیت که استودیو استوییک برای هر دو بازی Banner Saga و Banner Saga 2 نامزد بهترین استراتژی شده است، باعث شده است که حالت بقا که تنها برروی استراتژی تمرکز داشته باشد، کاملا برای بازی مناسب باشد. ما از اینکه کاربران کنسولی می‌توانند این حالت را برای اولین برروی کنسولشان تجربه کنند، بسیار هیجان زده هستیم.

بازی Banner Saga 2، هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و دستگاه‌های موبایل در دسترس است. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره فوق‌العاده ۹ را کسب کند. همچنین چندی پیش، قسمت سوم بازی نیز توانست با موفقیت کمپین کیک‌استارتر خود را پشت سر بگذارد و طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر عرضه Banner Saga 3 باشند.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده