نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

فیلم Matrix جدید، یک ریبوت از این مجموعه نخواهد بود

امروز مشخص شد که فیلم جدید مجموعه Matrix، یک ریبوت از این مجموعه نخواهد بود.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استودیو برادران وارنر، در حال ساخت یک فیلم جدید از مجموعه فوق‌العاده محبوب Matrix است و خیلی از طرفداران مجموعه ماتریکس، نسبت به این خبر واکنش منفی نشان دادند زیرا فکر می‌کردند که این فیلم، یک بازسازی از سه‌گانه دوران‌ساز واچوفسکی‌ها خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما، امروز زک پن، نویسنده فیلمنامه این فیلم، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که این فیلم، یک ریبوت یا بازسازی از این مجموعه نخواهد بود و به نوعی یک پیش‌درآمد بر سه‌گانه Matrix است و قرار است داستان جوانی‌های مورفیوس را روایت کند. 

وی در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که Animatrix و مجموعه کمیک‌های ماتریکس، شالوده داستان فیلم جدید را تشکیل می‌دهند. در زیر می‌توانید توییت‌های پن را مشاهده کنید:

تمام آن چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ‌کس نمی‌تواند و نباید سه‌گانه ماتریکس را بازسازی کند. کسانی که Animatrix و کمیک‌های ماتریکس را دیده باشند، متوجه منظور من می‌شوند.

هنوز نمی‌توانم به صورت شفاف درباره این فیلم صحبت کنم تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که عبارات ریبوت و بازسازی، عبارات غلطی هستند. بیایید به خبرهای دروغین واکنش نشان ندهیم.

اگر من می‌خواستم هنرپیشه جدیدی را به جای کیانو ریوز انتخاب کنم، کیانو ریوز را انتخاب می‌کردم!

نگاه کنید که استودیوها چه کار فوق‌العاده‌ای با دنیای افراد ایکس کرده‌اند. به فیلم‌های لوگان و ددپول نگاه کنید. چه کسی دوست دارد که آنها ساخت اینگونه فیلم‌ها را متوقف کنند؟ مطمئنا من جزو آن افراد نیستم.

علاوه بر این، بنا به گزارش وب‌سایت Birth Movies Death، استودیوهای برادران وارنر در حال راه‌اندازی یک اتاق نویسندگی است تا نویسندگان مختلف بتوانند یک دنیای سینمایی از ماتریکس به وجود بیاورند تا بتوانند فیلم‌هایی در این دنیا بسازند. دقیقا مانند کاری که دیزنی و لوکاس‌فیلم با مجموعه محبوب جنگ ستارگان کردند و موفق هم شدند. 

نظر شما در این باره چیست؟


منبع ComicBook Movie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده