// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۳

تریلر گیم‌ پلی بازی Sonic Forces منتشر شد

کمپانی سگا تریلر جدید از بازی Sonic Forces منتشر کرد که گیم‌پلی زیبا و سرعتی این بازی را به تصویر می‌کشد.

کمپانی سگا در جریان رویداد ۲۵ سالگی سونیک نام نهایی Project Sonic 2017 را Sonic Forces اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی تریلر گیم‌پلی کاملی نیز از بازی Sonic Forces منتشر شد. این اثر مشابه بازی Sonic Adventure است که بر روی کنسول سگا دریمکست عرضه شده بود و از محیطی کاملا سه بعدی بهره می‌برد. بازی Sonic Forces قرار است در کریسمس سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شود.

در توضیحات ویدیو که در یوتوب منتشر شده بود اشاره‌ای کوتاه به داستان این بازی شد. سونیک این بار در دنیای که توسط نیرو‌های Death Egg Robot اشغال شده است، حضور دارد و به جنگ با آنها می‌رود. تریلر جدید گرافیک زیبا و گیم‌پلی سرعتی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

سری بازی‌های Sonic در طی سال‌های اخیر  فراز و نشیب‌های زیادی داشته است که با افزودن عنصر‌های جدید در برخی از مواقع موفق ظاهر شده و در بخری از موارد دیگر با شکست مواجه شده است.

همچنین سگا اعلام کرد که بازی Sonic Mania تاخیر خورده است و در تابستان ۹۶ شاهد عرضه آن خواهیم بود. این بازی قرار است که با عنصر‌های قدیمی، یک بازی دو بعدی را در دسترس طرفداران قرار دهد. شاید بازی Sonic Forces یک اثر سه بعدی باشد اما این توانایی را دارد که یک نسخه مشابه بازی قدیمی Sonic Adventure را با ویژگی‌های جدیدتر در اختیار بازیکنان قرار دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Sonic Forces را دانلود و تماشا کنید:

| |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده