// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی داستانی بازی Sniper Elite 4 مشخص شد

استودیو ریبلیون تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی داستانی بازی Sniper Elite 4 را مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریبلیون، سازنده بازی Sniper Elite 4، تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی داستانی این بازی را مشخص کرد. بسته الحاقی Deathstorm Part 1: Inception در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

در واقع بسته الحاقی‌های بخش داستانی بازی Sniper Elite 4 دارای سه پارت مجزاست که اولین پارت در تاریخ ذکر شده عرضه خواهد شد و هرکدام شامل یک مرحله مجزا است. در توضیحات بسته الحاقی Deathstorm Part 1: Inception آمده است:

بعد از وقایع داستان بازی، داستان اولین پارت شما را به سردترین منطقه در شمال ایتالیا می‌برد. جایی که یک پایگاه نیروی دریایی نازی‌ها به تازگی مورد بمباران قرار گرفته است. حال کارل فیربرن، شخصیت اصلی بازی، ماموریت دارد که به قلب این پایگاه رفته و نگذارد که این بمباران، بی‌نتیجه باقی بماند. در این میان وی ماموریتی بسیار مهم و حیاتی دارد و آن هم بازیابی یک بسته بنام Deathstorm است.

جدای از این بسته الحاقی داستانی، در تاریخ یک فروردین یک اکسپنشن پک بنام Night Fighter نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این پکیج شامل سه اسلحه جدید، هشت پوسته مخصوص شب برای اسلحه‌ها و اضافه شدن پوسته‌ی مرد و زن به بازی می‌شود. اگر از دارندگان سیزن‌پس بازی باشید، این بسته‌های الحاقی را دریافت خواهید کرد و متاسفانه هنوز قیمت هر بسته الحاقی به صورت جداگانه اعلام نشده است.

جدای از محتویات پولی بازی، تیم سازنده بزودی یک نقشه جدید با نام Night Woods و یک حالت جدید با نام Elimination را برای بخش چند نفره بازی عرضه خواهد کرد. در توضیحات این حالت جدید آمده است:

دو تیم ۶ نفره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و هرکدام از اعضای تیم مقابل را که بکشید، دیگر اسپاون نخواهند شد ولی اگر آن‌ها یکی از شما را بکشند، یکی از اعضای کشته‌شده تیم‌شان زنده خواهد شد. از این‌رو حتی در زمانی که تنها یک نفر باقی مانده است، بازی را تمام شده فرض نکنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده