نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ عرضه بازی The Surge مشخص شد

استودیو دِک ۱۳ تاریخ عرضه بازی نقش آفرینی The Surge را اعلام کرد. 

بازی The Surge ساخته جدید استودیو دِک ۱۳ است که پیش از این بازی Lords of the Fallen را عرضه کرده بود. این بازی مانند ساخته پیشین این استودیو از سری بازی‌های Dark Souls الهام گرفته است و البته داستان آن به جای اینکه در دنیایی گوتیک جریان داشته باشد، در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود؛ آینده‌ای که در آن ربات‌ها تقریبا تمامی کار‌ها را انجام می‌دهد. گیمر در این بازی در نقش یک کارگر ساده بازی را آغاز می‌کند که یک لباس بسیار پیشرفته دارد و پس از اتفاقاتی که رخ می‌دهد، وی مجبور می‌شود برای زنده ماندن با دشمنان رباتیک مختلفی مبارزه کند. 

حال امروز و در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که بازی The Surge در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|  |

استودیو دِک ۱۳ همچنین علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی، اطلاعاتی از سیستم لوت آن نیز منتشر و اعلام کرد که گیمر‌ها می‌توانند پس از کشتن دشمنان رباتیک، از اعضای بدن آن‌ها استفاده کرده و ویژگی‌های لباس خودشان را ارتقا بدهند. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده