نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ پخش فصل سوم سریال Twelve Monkeys اعلام و برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه سای‌فای، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Twelve Monkeys را تایید و اعلام کرد. علاوه بر این، این سریال برای فصل چهارم رسما تمدید شد.

شبکه سای‌فای رسما اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال درام، تریلر و سفر در زمان Twelve Monkeys از تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی اعلام کرد که این سریال رسما برای فصل چهارم تمدید شده است. فصل چهارم سریال Twelve Monkeys، فصل آخر این سریال خواهد بود که قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم و پایانی این سریال منتشر نشده است.

دو فصل اول سریال Twelve Monkeys در ۱۳ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه سای‌ فای منتشر شدند. اما فصل سوم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. همچنین شبکه سای‌فای در اقدامی غیر منتظره اعلام کرد که فصل سوم این سریال در طی سه شب پخش خواهد شد. چهار قسمت ابتدایی این سریال در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) منتشر خواهند شد و سه قسمت بعدی در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) و سه قسمت پایانی این سریال در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) به روی آنتن خواهند رفت. با این حال، فصل سوم سریال Twelve Monkeys دارای پخش هفتگی هم خواهد بود.

12 Monkeys

آرون استنفورد، آماندا شول، کرک اسودو، نوآ بین، تاد استاشویک، امیلی همپشر و باربارا سکووا از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Twelve Monkeys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تری متالس، سازنده این سریال، در ارتباط با پخش فصل سوم این سریال در طی سه شب، به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی توضیح داد که پخش تعدادی از قسمت‌های این سریال در یک شب از سه شب تایید شده، مانند یک فیلم بزرگ و پرفروش تابستانی خواهد بود. متالس در ادامه گفت که تمرکز فصل سوم سریال Twelve Monkeys بر روی کودک جیمز کول و کاساندرا ریلی خواهد بود. او گفت:

بیشتر تمرکز فصل سوم این سریال بر روی این کودک خواهد بود و بررسی می‌کنیم که این کودک برای هر شخصیت چه معنایی دارد و همچنین ایده و تفکر هر گروه را در مورد این کودک بررسی خواهیم کرد.

علاوه بر این، تایید شده است که کریستوفر لوید، بازیگر فیلم‌هایی چون دیوانه از قفس پرید (One Flew Over the Cuckoo's Nest) و بازگشت به آینده (Back to the Future)، در فصل سوم سریال Twelve Monkeys به عنوان بازیگر مهمان حضور دارد و به ایفای نقش خواهد پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده