نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی ترسناک The Fallen World معرفی شد

امروز بازی ترسناک و نقش آفرینی The Fallen World که دارای المان‌های نقش آفرینی است، رسما معرفی شد.

استودیو DarkSpace Games امروز اعلام کرد که جدیدترین بازی در دست ساختش The Fallen World نام دارد و در سبک وحشت بقا و نقش آفرینی است. وقایع بازی در شهری روایت می‌شود که توسط خدایان باستانی تصرف شده و با ظلم و ستم بر مردم حکومت می‌کنند.

در بازی The Fallen World، بازیکنان باید از مخفی کاری به عنوان عنصر اصلی گیم‌پلی بازی بهره ببرند تا بتوانند به جمع آوری آب و غذا بپردازند که در نهایت می‌توان آن‌ها را با سرپناهی امن معاوضه کرد. این مکان مکانیزسم ذخیره سازی بازی محسوب می‌شود. طبق گفته استودیو DarkSpace، بازیکنان بایستی در مورد اعمال خود و افرادی که از آن‌ها به عنوان دوست یاد می‌کنند، به درستی فکر کنند.

از همان ابتدا بازیکن با بخش کوچکی از یک معما پیچیده و بزرگ متشکل از اهداف مختلف مواجه می‌شوند، سپس به او اطلاعاتی جهت حل کردن این معما داده می‌شود. کنار هم قرار گرفتن اعمال و انگیزه‌ها روش بقای بازیکن خواهند بود.

استودیو DarkSpace می‌گوید که بازی به بازیکنانی که همیشه سعی دارند از اطلاعات موجود کمک بگیرند آسان نخواد بود. در جهان بازی، همه برای بقا در تلاش هستند.

روایت اصلی بازیکن در قلب طراحی بازی وجود دارد. به همین علت رابط کاربری و مکانیک‌های بازی طوری طراحی شده‌اند که با شخصیت بازیکن هماهنگ باشند. بازیکنانی که در نبرد مسلحانه مهارت نداشته باشند هیچ‌گونه کمکی برای هدفگیری، علامت هدفگیری و نمایش تعداد گلوله نخواهند داشت. بیشتر ساکنان جهان بازی سرباز یا حتی علاقه‌مند به اسلحه نیستند. آن‌ها افرادی هستند که کنترل و آرامش خود را از دست داده‌اند و از نحوه شمارش گلوله و کنترل شلیک آگاهی ندارند.

بازی The Fallen World مراحل ساخت و توسعه خود را برای انتشار در رایانه‌های شخصی پشت سر می‌گذارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده