// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بازی موبایل Ghosts’N Goblins منتشر شد

کمپانی Capcom Mobile بازی موبایل اندروید و آیفون Ghosts’N Goblins را منتشر کرد.

کمپانی کپکام موبایل (Capcom Moblie) امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل اعلام کرد که بازی Ghosts’N Goblins Mobile برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر شد.

بازی Ghosts’N Goblins پس از رسیدن به محبوبیت خود بر روی کنسول NES، در سال ۱۹۸۵ میلادی بر روی دستگاه‌های آرکید عرضه شده بود و به عنوان یکی از سخت‌‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شد. بازی Ghosts’N Goblins Mobile دومین بازی از مجموعه کلاسیک چهارگانه کپکام به شما می‌رود که توانست راه خود را به بازی‌های اندروید و آیفون برساند. هفته پیش شاهد انتشار بازی 1942 بر روی دستگاه‌های موبایل بودیم.

تیم توسعه دهنده فهرستی از ویژگی‌های نسخه موبایل بازی Ghosts’N Goblins Mobile منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

  • شوالیه آرتور را این بار با سلاح و زره‌های قوی‌تری مجهز کنید و در طی مراحل مختلف صندوق‌های ارزشمند را پیدا کنید. به یاد داشته باشید زره شما مانند گذشته فقط توانایی دفع یک ضربه را دارد.
  • از حملات دشمنان دوری کنید یا اینکه باید بدون زره و تجهیزات به بازی خود ادامه دهید
  • با شمشیر خود به جنگ با اژدها‌، غول یک‌چشم و هیولا‌ها بروید.
  • شانس خود را برای کسب بهترین امتیاز در یکی از سخت‌ترین بازی‌های پلتفرمر امتحان کنید
  • حالت Casual Mode برای کاربران جدید تعبیه شده است تا یک تجربه معمولی از بازی داشته باشند و با حالت Classic Mode می‌توانید یک تجربه واقعی و قدیمی از این بازی داشته باشید.
  • بهره گیری از جدول امتیازات جهانی و دست‌آورد‌ها (Achivments)

قیمت این بازی ۱.۹۹ دلار اعلام شده است، اما تا مدت زمان محدودی می‌توانید هم اکنون بازی Ghosts’N Goblins Mobile را با قیمت ۰.۹۹ دلار خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تعدادی عکس از این بازی را مشاهده کنید، همینطور در انتهای مطلب لینک‌های دانلود این بازی برای  هر دو سیستم عامل تعبیه شده است.

 

Ghosts’N Goblins

دانلود بازی Ghosts’N Goblins Mobile


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده