// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

تاریخ انتشار بازی The Great Whale Road مشخصی شد

استودیو Sunburned Games با انتشار تریلری، تاریخ انتشار  بازی نقش‌آفرینی The Great Whale Road را برای رایانه‌های شخصی مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپانیایی سان‌بِرند گیمز (Sunburned Games) اعلام کرد که بازی نقش آفرینی تاکتیکی نوبتی The Great Whale Road که داستان آن در اوایل قرون وسطی اتفاق می‌افتد، قرار است بزودی فاز Early Access  را به پایان برساند و به صورت رسمی در تاریخ ۱۰ فروردین ماه (۱۰ مارس) برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شود. قابل ذکر است که بازی مذکور از طرق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم، تابستان گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

به نقل از سازندگان، این اثر از بازی‌هایی همچون The Banner Saga و Darkest Dungeon الهام گرفته است، در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان پیرامون ویژگی‌های بازی The Great Whale Road را مطالعه کنید:

بازی The Great Whale Road یک اثر نقش‌آفرینی داستانی است که در دوران قرون وسطی اتفاق می‌افتد. در دنیای باستانی سفر کنید و در دریاهای کرانه‌ای شمال اقیانوس اطلس به جنگ با دشمنان بروید. با دشمنان تاریخی که به صورت هنری و زیبا طراحی شده است، بجنگید و از موسیقی آرام و شخصیت‌های رنگارنگ و حماسی این بازی لذت ببرید.بجنگید، مبادله کنید و از داستان قبیله و قهرمان‌های خود با خبر بشوید.

گیم پلی این بازی در دو فصل مجزا خلاصه می‌شود. در فصل زمستان به برنامه ریزی نقشه‌ها بپردازید و در فصل تابستان به اقیانوس‌های بزرگ سفر کنید و شهر و قبیله‌های دیگر را ملاقات کنید. وظیفه شما و نیر‌و‌های خود هر ساله اتمام ماموریت‌ها است و در فصل تابستان با جمع‌آموری آذوقه، قبیله خود را نگهداری کنید و فصل زمستان را پشت سر بگذارید. با هدایت کشتی‌ خود از مناظر زیبا و نقاشی شده این بازی لذت ببرید.

استودیو سان‌برند اعلام کرد که در آینده شاهد دو داستان مختلف از دو فرهنگ فرنکس و فریزینس در بازی The Great Whale Road خواهیم بود. محتوای اضافی قرار است به واسطه‌ی دو بروزرسانی رایگان در تابستان ۹۶ در دسترس کاربران قرار داده شود. محتوایی که در فروردین ماه منتشر می‌شود شامل داستان دوران دانمارک و ویژگی‌های یاد شده است.

هنوز مشخص نشده که  قیمت نسخه رسمی بازی The Great Whale Road به چه صورت خواهد بود و به جزئیات آن اشاره نشده است، اما هم اکنون می‌توانید نسخه Early Access بازی مذکور را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید. همچنین احتمال می‌رود که قیمت نسخه رسمی این بازی در این بازه قیمتی باشد. در انتها استودیو سان‌برند اعلام کرد که در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی شاهد عرضه این بازی بر روی کنسول‌ها خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی The Great Whale Road را تماشا کنید و نگاهی به گیم‌پلی و گرافیک آن بیاندازید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده