نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

سازنده Titanfall 2 از آینده این بازی می‌گوید

سازندگان بازی Titanfall 2 در استودیو ریسپاون اخیرا در مورد آینده این بازی و مجموعه تایتان‌فال صحبت کرده‌اند.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اینترتینمنت، سازنده بازی Titanfall 2، با انتشار پستی در سایت رسمی خود در مورد موارد متعددی پیرامون این بازی توضیحاتی ارائه کرد. آن‌ها همچنین اشاره‌ای نیز به بازی Star Wars خود کردند که هنوز در مراحل اولیه ساخت است.

بازی Titanfall 2 با اینکه کیفیت بسیار خوبی داشت، ولی از حیث فروش نتوانست در حد انتظارات الکترونیک آرتز، ناشر بازی، عمل کند و خیلی‌ها دلیل اصلی این موضوع را انتشار بازی بین دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare می‌دانند. با این حال ریسپاون بدون اینکه آماری ارائه کند، اعلام کرده که تایتان‌فال ۲ شرایط خوبی دارد و مدام بازیکنان جدیدی جذب آن می‌شوند. همچنین این استودیو اعلام کرد که در آینده محتویات رایگان مختلفی برای بازی منتشر خواهد شد و البته آن‌ها ایده‌هایی هم برای آینده این مجموعه دارند:

در حال حاضر ما به آینده مجموعه تایتان‌فال و کار‌هایی که می‌توانیم با آن انجام دهیم، فکر می‌کنیم و از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم. تیم سازنده بازی روی موارد مختلفی کار می‌کند که شامل DLC‌هایی برای تایتان‌فال ۲ و نمونه‌های آزمایشی نسخه‌های آینده این سری می‌شوند.

البته ریسپاون اعلام کرده که آن‌ها در معرفی محتویات آینده Titanfall 2 ضعیف عمل کرده و اطلاع‌رسانی خوبی نداشته‌اند. به همین دلیل هم ممکن است کاربران تصور کرده باشند که پشتیبانی خوبی از بازی صورت نخواهد گرفت:

ما قصد داریم تا در زمینه اطلاع‌رسانی بهتر عمل کنیم و مطمئن باشید که استودیو به تعهداتش در قبال پشتیبانی از Titanfall 2 کاملا پایبند خواهد بود و مواردی مثل تایتان‌های جدید و محتویات مختلف برای بازی منتشر می‌شوند.

بازی Titanfall 2

ریسپاون چندی پیش حالت جدید Live Fire را برای تایتان‌فال ۲ منتشر کرد و پیش از آن هم نقشه Angel City را به صورت رایگان در اختیار کاربران بازی قرار داده بود. این استودیو قرار است در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) اطلاعات بیش‌تری را در مورد محتویات آینده این بازی منتشر کند.

همچنین علاوه بر ریسپاون، استودیو‌های دیگری هم روی بازی‌های تایتان‌فال کار می‌کنند که یکی از این استودیو‌ها، نکسون است که در حال ساخت یک نسخه رایگان از این سری مختص کشور کره است. نکسون روی یک بازی موبایل تایتان‌فال نیز با نام Titanfall: Frontlines کار می‌کرد که چندی پیش خبر لغو شدن آن منتشر شد. البته بازی‌های موبایل دیگری با محوریت این مجموعه توسط نکسون در دست توسعه هستند که در آینده قرار است اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها منتشر شود.

ریسپاون در بخش دیگری از متنی که منتشر کرده، به بازی سوم‌شخص Star Wars خود نیز اشاره‌ای داشت و گفت که این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه بوده و فعلا تمامی اطلاعات پیرامون آن محرمانه است. تنها موردی که درباره این بازی مشخص شده، حضور استیگ آموسسن، سازنده بازی God of War، در بین سازندگان این بازی است.

سازنده بازی Titanfall 2 در بخش پایانی صحبت‌هایش هم اعلام کرد که قصد دارد در آینده ارتباطش را با کاربران بهتر کند:

ما قصد داریم تا محتویات مختلفی را در آینده نزدیک منتشر کنیم که باعث خواهند شد ارتباط بهتری بین ما و کاربران شکل بگیرد و فاصله آن‌ها با ما کم‌تر شود. همچنین برنامه‌هایی نیز داریم که باعث خواهند شد کاربران حس کنند که بازخورد‌های آن‌ها را دریافت کرده و به‌شان احترام می‌گذاریم.

بازی Titanfall 2 یکی از موفق‌ترین شوتر‌های سال ۲۰۱۶ بود که در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده