نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷

دمو رایگان بازی Civilization 6 منتشر شد

کمپانی توکی گیمز یک نسخه دمو رایگان از بازی Civilization 6 منتشر کرده است.

بازی Civilization VI چندی پیش منتشر شد و یکی از موفق‌ترین بازی‌های استراتژیک سال ۲۰۱۶ بود که مورد استقبال خوب منتقدین و گیمر‌ها قرار گرفت. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی توکی گیمز، ناشر بازی، یک نسخه دمو رایگان از آن در دسترس قرار داده است که کاربران می‌توانند آن را دانلود کرده و با بازی آشنا شوند. در این نسخه دمو با کشور چین به رهبری Qin Shi Huang بازی خواهید کرد و می‌توانید به مدت ۶۰ نوبت (Turn) بازی را تجربه کنید. البته همواره امکان شروع مجدد بازی وجود دارد ولی نمی‌توان پس از نوبت شصتم آن را ادامه داد.

همچنین اگر اولین بار است که نسخه‌ای از سری Civilization را تجربه می‌کنید، می‌توانید در این نسخه دمو با تجربه بخش آموزشی بیش‌تر با بازی آشنا شوید. اگر پس از تجربه نسخه دمو از بازی خوشتان آمد و خواستید آن را خریداری کنید، می‌توانید در فروش ویژه بازی‌های توکی گیمز که به زودی در استیم آغاز خواهد شد، این بازی را با تخفیف به قیمت ۴۸ دلار (قیمت اصلی بازی ۶۰ دلار است) خریداری کنید.

بازی Civilization VI توسط استودیو فیرکسیس گیمز ساخته شده است. این بازی در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Civilization 6 قطعا بهترین نسخه از این سری تا به امروز است که توانسته تمامی ویژگی‌های مثبت و هسته اصلی گیم‌پلی نسخه‌های پیشین را حفظ کند و با اعمال تغییراتی هرچند جزئی در آن، یک تجربه بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و در عین حال عمیق و استراتژیک ارائه کند که تجربه آن برای تمامی طرفداران این سری و بازی‌های استراتژیک لذت‌بخش است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده