// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

تریلر جدید بازی Prey با تمرکز روی گونه Mimic منتشر شد

کمپانی بتسدا تریلر جدیدی از بازی Prey با محوریت دشمنان این بازی را منتشر کرد.

در نمایشگاه E3 سال گذشته و در خلال کنفرانس کمپانی بتسدا سافت‌ورکس، بازی Prey به عنوان جدید‌ترین اثر استودیو آرکین، سازنده سری بازی‌های Dishonored، معرفی شد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تریلر جدیدی از بازی مذکور که بر روی دشمنان تمرکز دارد، منتشر کرده است.

در جدید‌ترین تریلر بازی Prey گونه‌های مختلف بیگانگان که در واقع دشمنان شما در بازی هستند، به نمایش گذاشته می‌شود. بر‌جسته‌ترین بیگانه بازی Prey گونه‌ای به نام Mimic است که می‌تواند پیش از حمله کردن خود را به شکل اشیای بی‌جان از جمله صندلی و جعبه‌ها در‌آورد. علاوه بر Mimic، گونه‌های دیگری به نام‌های Weaver ،Phantom و Telepath نیز در تریلر مذکور قابل مشاهده هستند. در پایان این تریلر آیتم‌های بسته الحاقی Cosmonaut Shotgun Pack که در صورت پیش‌خرید بازی Prey به شما تعلق می‌گیرد، معرفی می‌شوند که مواردی از جمله بسته‌های احیای سلامتی و شات‌گان اختصاصی را در بر‌می‌گیرد. جدید‌ترین تریلر بازی Prey را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

بازی Prey در تاریخ پنج می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیش از این عکس‌های جدید این بازی با محوریت تجهیزات و Enemy Lore ها و تریلری با محوریت توانایی Mimic Madness منتشر شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده