نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

رویداد روز سنت پاتریک بازی Call of Duty 4 Remastered معرفی شد

اکتیویژن امروز از رویداد مخصوص روز سنت پاتریک بازی Call of Duty 4 Remastered رونمایی کرد.

امروز کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که یک رویداد ویژه برای بازی Call of Duty 4 Remastered به مناسبت روز سنت پاتریک در نظر گرفته است که از امروز تا ۱۴ فروردین ۹۶ جریان خواهد داشت.

اول از همه اینکه تمامی خریداران بازی هر هفته یک Supply Drop رایگان به عنوان عملیات Shamrock & Awe دریافت خواهند کرد. امکان دریافت این Supply Dropها به صورت یکجا وجود ندارد، بنابراین بایستی در هر سه هفته وارد بازی شوید و Supply Drop خود را دانلود کنید.

بازی Call of Duty 4 Remastered

علاوه بر این، اکتیویژن یک نقشه جدید به نام Daybreak هم برای بازی منتشر کرده است. این نقشه در واقع نسخه ویرایش شده نقشه Downpour است. برخلاف نقشه مذکور که ظاهر غمناکی دارد، نقشه Daybreak آفتابی بوده و در آن شاهد رنگین کمان و پنجره‌هایی با بالون‌های سبز رنگ هستیم. این نقشه رایگان بوده و فقط در جریان رویداد Shamrock & Awe در دسترس خواهد بود.

بازی Call of Duty 4 Remastered

علاوه بر این موارد، بازیکنان می‌توانند برای دستیابی به چندین استتار طرح دار به انجام یکسری چالش بپردازند. از این استتارها می‌توان به شبدر ایرلندی و یک استتار دیگر با طرح رنگین کمان اشاره کرد. همچنین امکان دسترسی به یکسری دوربین طرح‌دار، کارت، ارم و یک سلاح سرد هم وجود دارد.

بازیکنانی که سه مجموعه شانس، لپرکان و Pot o' Gold را کامل کنند، شخصیت Darren "Graves" Cosgrave را به عنوان یک شخصیت قابل بازی دریافت خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که امکان دسترسی به این شخصیت پس از اتمام رویداد وجود نخواهد داشت، با این حال اگر آن را به دست آورید، می‌توانید پس از اتمام رویداد روز سنت پاتریک هم آن را نگه دارید. در ادامه می‌توانید تریلر روز سنت پاتریک بازی را تماشا کنید:

| |

در دیگر اخبار مربوط به بازی Modern Warfare Remastered، اکتیویژن قصد دارد اولین روز سال ۹۶ بسته نقشه‌های Variety را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کند که شامل چهار نقشه بازسازی شده از نسخه اولیه است. این بسته بعدا برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد.

بازی Modern Warfare Remastered تنها از طریق نسخه Legacy Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس است که ۸۰ دلار قیمت دارد، با این حال امکان پیدا کردن آن با قیمت کمتر هم وجود دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده