// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

تاریخ انتشار بسته Mandate of Heaven بازی Europa Universalis IV مشخص شد

استودیو Paradox Interactive تاریخ انتشار محتوای بعدی بازی استراتژی Europa Universalis IV یعنی Mandate of Heaven را مشخص کرد.

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که محتوای جدید بازی استراتژی Europa Universalis IV یعنی Mandate of Heaven ماه آینده در تاریخ ۱۷ فروردین (۶ آوریل) در دسترس کاربران قرار گرفته خواهد شد. محتوای جدید، شامل رویداد‌های مختلف در بازی می‌شود که به واسطه‌ی آن به بازی اضافه می‌شوند. از مهمترین تغییرات و ویژگی‌های محتوای جدید می‌توان به اضافه شدن کشور‌های شرق آسیا، ویژگی‌های جدید در نواحی شوگان ژاپنی‌ها و امپراطوری Celestial اشاره کرد.

همچنین پارادوکس اینتراکتیو در استریم آنلاین که در تاریخ ۲۴ اسفند ماه برگزار شد، برخی از محتویات جدید دی‌ال‌سی Mandate of Heaven را به نمایش گذاشت که می‌توانید آن را در کانال توییچ پارادوکس اینتراکتیو تماشا کنید.

اگر اولین بار است که با سری بازی‌های Europa Universalis  آشنا می‌شود، اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و توانست یکی از بهترین بازی‌ها در سبک استراتژی شود و موفقیت‌های زیادی را کسب کند. بازی Europa Universalis 4‌ در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد و تا به امروز ۹ بسته الحاقی نیز دریافت کرده است.

بسته‌الحاقی Mandate of Heaven پس از انتشار، با قیمت ۱۹.۹۹ دلار  برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید DLC جدید را از سایت پارادوکس پیش خرید کنید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده