// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تاریخ انتشار بازی Rain World مشخص شد

کمپانی Adult Swim Games تاریخ انتشار بازی Rain World را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی مشخص کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) اعلام کرد که بازی بقا آخرالزامانی Rain World در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی مذکور قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار و ۱۵.۹۹ پوند در دسترس کاربران قرار گرفته شود.

کاربران بازی را در نقش یک موجود گربه-مانند آغاز می‌کنند که در دنیایی تاریک و خطرناک به جستجوی حیات می‌رود جایی که موجودات خطرناک برای شکار کمین کرده‌اند. منابع شما بسیار محدود است پس اگر می‌خواهید گربه خودتان را زنده نگه دارید، عاقلانه از منابع خود استفاده کنید.

به نقل از سازندگان این بازی شامل ۱۶۰۰ محیط و اتاق‌های مختلف می‌شود و می‌توان آن را یکی از بزرگترین بازی‌های دو بعدی دانست.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Rain World  که آن را از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند، گرافیک بصری جهان و مایعات است که به گفته سازندگان این امر به صورت خودکار و انتخابی پردازش می‌شود و شاهد صحنه‌های تکراری نخواهیم بود.

همچنین چندی پیش اعلام شد که نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی Rain World‌ در دست توسعه است اما با انتشار این خبر، کمپانی ادالت سوییم گیمز اشاره‌ای به نسخه ویتا این بازی نکرد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Rain World  را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده