// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل 8-Bit FarmI

با بازی اندروید و آیفون 8-Bit Farm مزرعه‌ی کوچک‌تان را برای پیروزی در مسابقات و جذب هرچه بیشتر بازدیدکننده گسترش دهید.

طی سالیان گذشته بازی‌های کشاورزی و مزرعه‌داری زیادی  چه در کنسول‌های خانگی و چه برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند. البته هر یک از این بازی‌های ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌دهند و به عنوان مثال در سری محبوب هاروست مون (Harvest Moon) ماجراجویی‌های یک پسر جوان را دنبال می‌کردیم یا در بازی شبیه‌سازی کشاورزی Farming Simulator به یک کشاورزی واقعی می‌رویم. در این میان گوشی‌های موبایل نیز در کنار بازی‌های بزرگی مانند‌ مجموعه بازی FarmVille، اخیرا میزبان بازی هشت بیتی کوچک اما پرمحتوایی به نام ۸ بیت فارم (8 Bit Farm) بوده است.

بازی 8 Bit Farm Zoomg

با پیروزی در جشنواره و ارتقاء سطح محصولات پول بیشتری بدست بیاورید.

در بازی اندروید و آیفون 8 Bit Farm به ماجراجویی متفاوتی در مزرعه‌ای کوچک می‌روید؛‌ جایی که بعد از انتخاب ظاهر شخصیت اصلی باید وارد مزرعه‌ی کوچک‌تان شده و با کاشت گل، میوه‌ و در نهایت دامداری سعی کنید تا شرایط را برای بازگشایی مزرعه به روی عموم آماده کنید. هشت بیت فارم تجربه‌ای متفاوت از مزرعه‌ داری را ارائه می‌دهد. شما به قولی یک تازه‌کار در مزرعه‌داری هستید و باید سعی کنید تا با استخدام نیرو به کارهای‌تان سرعت ببخشید. البته بازی به همین چند موضوع کوچک خلاصه نشده و مدیریت هریک از بخش‌های مزرعه برای سرگرم کردن بازدیدکنندگانی که از اقشار مختلف جامعه‌ هستند امری ضروری به حساب می‌آید. در حالی که بچه‌ها عاشق بازی با حیوانات و خوردن غذایی خوشمزه‌ هستند، میان‌سال‌ها بیشتر دوست دارند تا گل‌های زیبای باغ را تماشا کنند.

با رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان می‌توانید عکس‌ها و پول بیشتری را برای خریداری محصولات جدید در فروشگاه‌ها بدست بیاورید. آیتم‌های بازی آن‌قدر گسترده هستند که تا مدت‌ها می‌توانند شما را سرگرم خودش کنند. با بدست آوردن پول می‌توانید سری به فروشگاه FarmMart بزنید تا تازه‌ترین میوه‌ها، گیاهان یا امکانات تفریحی را برای کاشت و راه‌اندازی در مزرعه خریداری کنید. با کاشت هرچه‌ بیشتر گل‌ها و صیفی جات، سطح کیفی محصول‌های‌تان نیز ارتقاء می‌یابد و که به واسطه‌ی آن می‌توانید در کنار پول بیشتر، بازدیدکنندگان بهتری را نیز جذب کنید. در کنار گیاهان و امکانات رفاحی مزرعه، بازدیدکنندگان نیز رفته رفته بیشتر می‌شوند. با مراجعه‌ی هرچه بیشتر بچه‌ها، معلمان، دکترها یا افراد بازنشسته به مزرعه‌ی، سطح آنها نیز افزایش می‌یابد که در نتیجه با توجه به ویژگی‌ای که ارتقاء می‌دهید پول بیشتری پای محصولات شما خرج خواهند کرد.

بازی 8 Bit Farm Zoomg

بازی‌ همچنین شامل برخی جشنواره‌های خاص می‌شود که در تاریخ مشخصی از سال برگزار می‌شوند. با انتخاب جشنواره‌ و بخشی که قصد شرکت در آن را دارید، تعدادی بازرس وارد مزرعه شده و با توجه به سطح کیفی محصولات و امکاناتی که برای مردم فراهم کرده‌اید آرایی را در صندوق شما می‌ریزند. در صورت پیروزی در این رقابت‌ها پول بسیاری به حساب‌تان واریز می‌شود که برای خریداری یا ارتقاء فروشگاه‌ها کاربرد دارد.

بازی ۸ بیت فارم برای عاشقان مزرعه‌‌داری مجازی گزینه‌ای زیبا و سرگرم‌کنند‌ه است. البته این بازی رایگان نبوده و برای تجربه‌ی آن باید ۴.۹۹ دلار را پرداخت کنید. از طرفی حضور چهار فصل اصلی در بازی و همچنین فستیوال‌های جذاب تنوع خاصی را به روند بازی داده است. Eight Bit Farm همچنین مینی‌گیم‌های بسیاری را در جریان فستیوال‌ها برای علاقه‌مندان به پازل ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، در یکی از رقابت‌ها باید با چهار مزرعه‌دار دیگر وارد رقابتی شبیه به بازی کندی کرش شوید که در نوع خود در کنار سخت بودن، بسیار جالب است. البته هنوزم بازی شدیدا متن محور است و باکس‌های دیالوگ بسیاری را در طول بازی می‌بینید.

بازی 8 Bit Farm Zoomg

Kairosoft تاکنون بازی‌های پیکسلی و به قولی ۸ بیتی بسیاری را منتشر کرده است و 8 Bit Farm یکی از جدید‌ترینِ این بازی‌ها محسوب می‌شود. تجربه‌ی این استودیو در ساخت بازی‌های ۸ بیتی به خوبی در شبیه‌ساز مزرعه‌داری ۸ بیت فارم به نمایش گذاشته شده و اگر از سایر بازی‌های این استودیو خوشتان آمده باشد از تازه‌ترین محصول این استودیو نیز لذت خواهید برد.

دانلود بازی 8 Bit Farm


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده