نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

ساخت دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo تایید شد

کمپانی سونی پیکچرز رسما ساخت دنباله فیلم دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo) را رسما تایید و اعلام کرد.

کمپانی سونی پیکچرز رسما ساخت دنباله فیلم The Girl with the Dragon Tattoo را تایید و اعلام کرد که این فیلم، دختری در تار عنکبوت (The Girl in the Spider's Web) نام خواهد داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده فده آلوارز خواهد بود و بزودی کار تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز می‌شود. سونی همچنین اعلام کرد که فیلم The Girl in the Spider's Web در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم قرار است براساس چهارمین کتاب از رمان‌های هزاره اثر استیگ لارسن، تولید و ساخته شود. 

همچنین کمپانی سونی تایید کرد که فیلم The Girl in the Spider's Web با حضور بازیگرانی جدیدی ساخته می‌شود و آلوارز اکنون در حال مذاکره با بازیگر نقش اصلی این فیلم که لیسبت سالاندر نام دارد است و بزودی نام بازیگران این فیلم رسما اعلام خواهد شد. در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo محصول سال ۲۰۱۱، رونی مارا ایفاگر نقش سالاندر بود. در سال ۲۰۱۵، مارا مدعی شد که همچنان در فیلم The Girl in the Spider's Web حضور خواهد داشت، اما با توجه به این خبر، او در دنباله این فیلم دیگر حضور ندارد.

Fede Alvarez in Don’t Breathe

این برای اولین بار است که فیلمی براساس رمان The Girl in the Spider's Web ساخته می‌شود و این فیلم دومین اقتباس انگلیسی این مجموعه خواهد بود. پیش از این، نسخه زبان اصلی و سوئدی فیلم سه رمان اصلی هزاره به نام‌های The Girl with the Dragon Tattoo، دختری که با آتش بازی کرد (The Girl Who Played with Fire) و دختری که به لانه زنبور لگد زد (The Girl Who Kicked the Hornets' Nest) تولید و در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود. در سال ۲۰۱۱، دیوید فینچر بازسازی انگلیسی رمان The Girl with the Dragon Tattoo را تولید و منتشر کرد.

The Girl in the Spider's Web چهارمین رمان مجموعه هزاره است که استیگ نتوانست کار نوشتن آن را به پایان برساند. سرانجام دیوید لاگرکرانتس، دیگر نویسنده سوئدی، کار نوشتن این رمان را به اتمام رساند و این رمان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. استیگ در سال ۲۰۰۴ به علت حمله قلبی درگذشت. در نوامبر ۲۰۱۶، آلوارز در مورد ساخت فیلم The Girl in the Spider's Web صحبت کرد. او گفت که در حال بازنویسی متن فیلمنامه این فیلم است و همه چیز به خوبی در حال انجام شدن است. آلوارز بیشتر برای کارگردانی دو فیلم مرده شریر (Evil Dead) و نفس نکش (Don't Breathe) شناخته شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده