نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

محتوای نسخه های ویژه بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شدند

استودیو بایوور از محتوای نسخه‌های ویژه بازی Mass Effect: Andromeda رونمایی کرد.

کم‌کم به زمان انتشار یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌شویم و امروز استودیو BioWare نسخه‌های جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda را معرفی کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، این بازی دارای دو نسخه دیلاکس با قیمت ۷۰ دلار و نسخه سوپر دیلاکس با قیمت ۱۰۰ دلار خواهد بود. کسانی که یکی از این نسخه‌ها را خریداری کنند، محتوای جدیدی را دریافت خواهند کرد که در ماه می در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. این محتویات شامل موارد پایین هستند:

  • یک بسته انحصاری برای بخش چندنفره که بهترین فرصت برای دریافت آیتم‌های Ultra-rare یا شدیدا کمیاب خواهد بود
  • دو آیتم شخصی‌سازی اضافه برای ماشین Nomad که مناسب برای گشت و گذار در جهان باز است
  • یک لباس Casual اضافه برای Pathfinder که برای مهمانی رفتن مناسب است

Mass Effect: Andromeda

پیش از این، محتویات دیگری نیز از نسخه‌های دیلاکس و سوپر دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شده بود. این محتویات شامل یک لباس Casual برای Pathfinder، زره Scavenger که یک ست چهارتایی اسلحه الیت برای Pathfinder است، یک حیوان خانگی Pyjak، موسیقی متن بازی و بسته دیلاکس هنگام انتشار برای بخش چندنفره که دارای یک ست کامل اسلحه و تجهیزات است، خواهد بود.

نسخه‌های معمولی، Deluxe و Super Deluxe بازی Mass Effect: Andromeda دارای مزایایی برای پیش‌خریدکنندگان ارایه می‌دهد که شامل زره Deep Spcae Explorer، پنج بسته افزایش‌دهنده ۵۰ درصدی XP برای بخش چندنفره و یک پوسته برای ماشین Nomad خواهد بود. همچنین، کسانی که نسخه سوپر دیلاکس بازی Mass Effect: Andromeda را خریداری کنند، بسته‌های پریمیوم Booster را در مدت ۲۰ هفته به صورت هفتگی دریافت خواهند کرد.

بازی Mass Effect: Andromeda در روز ۱ فروردین سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌ های شخصی منتشر خواهد شد.  دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند این بازی را از طریق سرویس EA/Origin Access در روز ۲۶ اسفند دریافت کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده