// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

نسخه Early Access بازی Phantom Halls برای پی سی منتشر شد

استودیوی مستقل Incendium با انتشار یک تریلر از عرضه‌ی نسخه Early Access بازی Phantom Halls برای رایانه‌های شخصی خبر داد.

در اخبار بازی، امروز اینسندیوم (Incendium)‌ توسعه‌دهنده بازی Phantom Halls با انتشار تریلری زیبا از عرضه‌ی این بازی ماجراجویی دوبعدی در خدمات دسترسی پیش از موعد استیم خبر داده است.

در این بازی با ورود به یک خانه‌ی خالی از سکنه باید خودتان را برای روبرو شدن با ارواح کمین کرده در سالن فانتوم آماده کنید. یک گروه شوید و برای زنده ماندن در شب هرچه را که پیدا می‌کنید استفاده کنید؛‌ اما به یاد داشته باشید نمی‌توانید چیزی را که نمی‌بینید، بکشید! بنابراین یادتان باشد که چراغ‌قوه را همراه داشته باشید.

گیم‌پلی سریع و اکشن بازی در کنار ترکیبی از ویژگی‌های بصری مشابه با کاردستی، بازیکنان را در بازی Phantom Halls به یک ماجراجویی با شخصیت‌های مختلف، هریک دارای کلید متفاوت می‌برد. این یک بازی real-time از مجموعه Worms با هرج‌ و مرج آشنا در بازی Spelunky است.

مانند سایر بازی‌های Steam Early Access، انتظار می‌رود به‌طور متوالی بروزرسانی‌هایی شامل محتوا و ویژگی‌های جدید منتشر شود. اینسندیوم تاکید کرده است که مستقیما با مخاطبین برای «اولویت‌بندی بروزرسانی‌ها و اصلاح خط سیر بازی» کار می‌کند. نسخه دسترسی زودتر این بازی شامل محتوای بسته‌ی Evil Dead 2 است که به بازیکنان امکان بازی با Ash Williams به همراه ماموریت‌های الهام گرفته شده از Evil Dead 2 را در سرتاسر نسخه دسترسی زودتر می‌دهد.

قیمت بازی Phantom Halls اکنون ۶.۹۹ دلار تعیین شده است. با این حال، در صورتی که قبل از ۲۰ مارس (۳۰ اسفند) خریداری کنید می‌توانید ۱۳ درصد تخفیف دریافت کنید که قیمت بازی را به ۶.۰۸ دلار کاهش می‌دهد. شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده