نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم La La Land اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم موفق و موزیکال لا لا لند (La La Land) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما، کمپانی لاینزگیت تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم La La Land را تایید و اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی، نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۷ (۲۲ فروردین ۱۳۹۶) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی می‌شود، در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۷ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) منتشر خواهند شد. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم La La Land بر عهده دیمین شزل بوده است و در این فیلم بازیگرانی چون اما استون، رایان گاسلینگ، جی. کی. سیمونز و جان لجند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم La La Land عملکرد بسیار موفقی در فصل جوایز سینمایی نیز داشته است و موفق شد در صدر فهرست نامزدهای هشتاد و نهمین دوره اسکار قرار بگیرد. این فیلم در ۱۴ رشته نامزد و موفق شد ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی برای دیمین شزل و بهترین بازیگر نقش اول زن برای اما استون را بدست آورد. فیلم La La Land در ابتدا به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ انتخاب شد، اما مدت کوتاهی بعد اعلام شد که اشتباهی پیش آمده و فیلم Moonlight (مهتاب) برنده واقعی اسکار ۲۰۱۷ است. فیلم La La Land با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید و منتشر شده است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، تاکنون بیش از ۴۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

La La Land

نسخه خانگی فیلم La La Land شامل نسخه 4K، بلوری و دیجیتال اچ‌دی می‌شود. از دیگر موارد نسخه خانگی این فیلم می‌توان به تفسیر صوتی فیلم La La Land توسط دیمین شزل و جاستین هورویتز (آهنگساز فیلم) و ۱۰ ویدیو از پشت صحنه ساخت فیلم از جمله ویدیو فیلمبرداری صحنه بزرگراه لس آنجلس این فیلم و اینکه چگونه شزل این صحنه را خلق کرد، اشاره کرد. علاوه بر این، این نسخه شامل بخشی به نام Ryan Gosling: Piano Student است که نشان می‌دهد که گاسلینگ چگونه روش صحیح پیانو زدن را می‌آموزد تا به شخصیت سباستین تبدیل شود.

همچنین در این نسخه گاسلینگ و استون در مورد سومین همکاری مشترکشان در فیلم La La Land صحبت می‌کنند. این دو پیش از این در دو فیلم جوخه گانگستر (Gangster Squad) و دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (Crazy, Stupid, Love) همبازی بوده‌اند.


منبع USA Today
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده