// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

سوییچ میزبان بازی جدید سازندگان ToeJam and Earl می‌شود

بازی جدید سازندگان ToeJam and Earl با نام Back in the Groove به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی گرِگ جانسون، خالق مجموعه بازی‌های ToeJam and Earl، در توییتر خود اعلام کرد که بازی Back in the Groove که به واسطه‌ی نظرات طرفداران توسعه یافته است، به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4  نیز منتشر می‌شود.

بازی Back in the Groove کمپین موفقیت آمیزی را در کیک‌استار داشته است و توانست بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار را از سوی طرفداران به خود اختصاص دهد. جانسون به همراه تیم خود در استودیو هیومینیچر (Humanature) مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده گرفته‌اند.

اولین نسخه از سری بازی‌های محبوب ToeJam & Earl در سال ۱۹۹۱ میلادی برای کنسول سگا جنسیس عرضه شد. نسخه بعدی این بازی با نام Panic in Funkotron  در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و همچنین سازنده‌ها توانستند نسخه بعدی این بازی را با نام ToeJam & Earl III: Mission to Eart در سال ۲۰۰۲  در دسترس طرفداران این بازی قرار دهند.

Back in the Groove

در انتهای ماه فوریه (اوایل اسفند ماه)، نینتندو فهرستی از بازی‌های مستقل که تعداد آنها به ۶۰ بازی می‌رسد، منتشر کرد. یکی از بازی‌های مذکور SteamWorld Dig 2 است که در تابستان سال آینده منتشر می‌شود و همینطور بازی Runner 3 که در پاییز سال آینده به صورت انحصاری برای سوییچ عرضه می‌شود. همچنین بزودی شاهد انتشار بازی ۱۶-بیتی Shakedown Hawaii در فروردین-اردیبهشت ماه خواهیم بود.

بازی Back in the Groove قرار است توسط کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) منتشر شود. تاریخ دقیق انتشار این بازی هم اکنون مشخص نشده است، اما توسعه‌دهندگان از انتشار آن در سال جاری میلادی خاطر نشان کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده