// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

بازی ترسناک Sunless Sea برای آیپد نیز منتشر می شود

بازی ترسناک Sunless Sea بعد از موفقیت در رایانه‌های شخصی برای آیپد نیز منتشر می‌شود.

Failbetter Game، توسعه‌دهنده مستقل بریتانیایی بازی‌های ویدیویی با انتشار بازی نقش‌آفرینی Sunless Sea در سال ۲۰۱۵ توانسته تاکنون موفقیت بزرگی را به دست بیاورد. به‌دنبال نقد‌ها و امتیازات مثبت، این بازی از زمان انتشار در سال ۲۰۱۵ فروش نیم‌میلیونی را برروی رایانه‌های شخصی تجربه کرده است؛ و اکنون، کاربران آیپد (iPad) نیز می‌توانند به ماجراجویی در این بازی بروند. این خبر کمی بعد از موفقیت سریع کمپین جذب سرمایه‌ی Sunless Skies، ادامه‌ی بازی Sunless Sea برروی سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) منتشر شده است. طبق اعلام فیل‌بتر گیمز،‌ بازی Sunless Sea در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین)‌ برای آیپد عرضه می‌شود.

در بیانیه‌ی استودیو آمده است که پورت این بازی برروی پلتفرم iOS‌ به کمک تیم متخصص بلیت‌ورکس (BlitWorks) صورت گرفته است. این تیم پیش از این نیز پورت بازی‌هایی مانند بازی Bastion، بازی Invisible‌ و بازی‌های دیگر را در کارنامه‌ خود داشته‌اند. نسخه‌ی آیپد، پورت مستقیمی از نسخه‌ی پی‌سی بازی شامل تمام بروزرسانی‌ها و محتوای اضافی می‌شود. البته تقریبا تمامی محتوا به عنوان مثال بسته‌ Zubmariner شامل نسخه‌ی پورت شده نیست. این‌ در حالی است که بروزرسانی‌های مهمی مانند Steel که نبردهای بازی را از نوع نوبتی به مبارزه‌ی real-time تبدیل می‌کردند همچنان در نسخه‌ی پورت شده حضور خواهند داشت. سرعت کند مبارزات یکی از انتقاد‌هایی بود که به نسخه‌ی Early Access‌ بازی برروی استیم شده بود.

فیل‌بتر گیمز هنوز قیمت بازی را اعلام نکرده است، این بازی اکنون با قیمت ۱۹ دلار برروی استیم عرضه شده است. از سوی دیگر، بازی‌هایی که در ابتدای خبر به آنها اشاره‌ کردیم و بلیت‌ورکس در ساخت آنها دخالت داشته در نهایت با قیمت ۵ دلار برروی اپ‌استور منتشر شده بودند. شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده