// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نویسنده بازی Final Fantasy 15 از کرت کوبین الهام گرفته است

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی، دن اینوئه اعلام کرد که برای خلق شاهزاده نوکتیس از کرت کوبین الهام گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس توسعه دهندگان بازی که مدتی پیش برگزار شده بود، کارگردان بومی سازی و دن اینوئه، نویسنده‌ی بازی Final Fantasy XV، در مورد طراحی‌ دنیای بازی و خلق شخصیت‌ها صحبت کرده‌اند.

در جریان این گفت و گو بیان شده است که اسکوئر انیکس، ناشر بازی Final Fantasy XV، تمام تلاش خودش را انجام داد تا دنیای فانتزی شبیه به واقعیت را خلق کند. دنیای بازی شامل چهار منطقه مختلف است که وقتی هرکدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم که شبیه به نمونه‌های طبیعی است که در قالبی فانتزی قرار داده شده‌اند. برای مثال منطقه Altissia شما را یاد ونیز ایتالیا خواهد انداخت و برای درک بهتر آن اینوئه مجبور بود با ایتالیایی اسکوئر انیکس کار کند تا بتواند وقایع داستانی را بهتر خلق کند.

از طرفی برای خلق Crown City اینسامنیا، تیم سازنده مجبور بود ترکیبی از فرهنگ‌های متفاوت را به وجود بیاورد. ترکیب فرهنگ‌هایی از لندن، نیویورک، پاریس و توکیو که ترکیب آن‌ها Crown City را خلق کرده است. از بخش محیط‌های بازی که بیرون بیاییم، در خلق شخصیت‌ها، دن اینوئه سعی کرده است تا شخصیت‌هایی را خلق کند که داستان و گذشته خاص خود را دارا بوده و شبیه به شخصیت خاصی نباشند. برای مثال پرومپتو یک شخصیت سرزنده و سرحال است که در سخت‌ترین شرایط نیز سعی می‌کند با کارهای خنده‌دار خود، جو را عوض کند. با این حال در این میان یک استثنا نیز وجود دارد و آن‌ هم شاهزاده نوکتیس است که برای خلق این شخصیت، دن اینوئه مجبور شد خلاف قوانین خود عمل کند.

اینوئه در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که قصد نداشت یک شخصیت امو (Emo) ساده و عادی را خلق کند. با این حال شخصیت شاهزاده نوکتیس، شخصیتی است که مدام در دنیای بازی با نقشی که برعهده وی قرار داده شده است، در حال جنگیدن بوده تا بتواند آن را قبول کند. از این‌رو کرت کوبین، خواننده سابق گروه نیروانا را انتخاب کرده‌اند که وی توسط صداپیشه ژاپنی نوکتیس به اینوئه پیشنهاد شده بود.

نظر شما در مورد شخصیت و دنیای بازی فاینال فانتزی چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده