نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی Stellaris مشخص شد

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Stellaris به نام Utopia مشخص شد.

اوایل ماه جاری بود که استودیو پارادوکس اینترکتیو (Paradox Interactive) دومین بسته الحاقی بازی استراتژی بزرگ فضایی خود یعنی Stellaris را معرفی کرد.

امروز، سازنده و ناشر بازی Stellaris تاریخ انتشار این بسته الحاقی را که با نام Stellaris: Utopia شناخته می‌شود، برابر با ۶ آوریل (پنج شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۶) اعلام کرده و قیمت آن را ۱۹.۹۹ دلار تعیین کرد.

یکی از بهبودهای مهمی که بسته الحاقی مذکور به بازی می‌آورد مربوط به بسته‌های Ascension است. طبق گفته پارادوکس، همانطور که موجودات فضایی شما پیشرفت می‌کنند و سنت‌های جدیدی فرا می‌گیرند، می‌توانید مسیری را برای تکامل و پیشرفت آن‌ها مشخص کنید. برای اینکار شما سه مسیر پیش رو خواهید داشت که به ترتیب مسیر زیستی، مسیر دورکاری ذهن و مسیر ترکیبی هستند. در ضمن انتخاب‌های مختلفی در زیرمجموعه هر یک از این تصمیمات وجود دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های بسته الحاقی Stellaris: Utopia خواهیم پرداخت:

امپراطوری فضایی بهتری بسازید

ستارگان برای هزاران سال شما را فراخوانده‌اند و حال شما در میان آن‌ها حرکت می‌کنید. جهانی از احتمالات به روی موجودات شما باز است تا اولین گام‌های متغیر را برای ورود به جهان ناشناخته بردارید. اینجا شما می‌توانید به سیاست‌های تفرقه‌افکن سیاره اصلی پشت کنید، می‌توانید چیزهای تازه بسازید و می‌توانید مردم‌تان را متحد کرده و جامعه کاملی خلق کنید.

فقط در فضا می‌توانید مدینه فاضله درست کنید

Utopia اولین بسته گسترش دهنده بازی Stellaris محسوب می‌شود. یک بازی استراتژی بزرگ علمی تخیلی از استودیو پارادکوس. همانطور که از نام بسته پیداست [Utopia به معنای مدینه فاضله است]، Utopia به شما ابزار جدیدی برای توسعه امپراطوری کهکشانیتان و خشنود کردن مردمانتان ارایه می‌دهد. می‌توانید موجودات فضایی خود را به لطف امکانات جدیدی مانند کاوش سریع به نقاط جدید کهکشان ببرید یا نزدیک خانه بمانید تا به تمامی افرادی که شما را به چالش می‌کشند حمله کنید.

Utopia تغییراتی را در هسته بازی Stellaris ایجاد می‌کند که عبارتند از:

  • ابرسازه‌ها: سازه‌های شگفت انگیزی از جمله Dyson Sphere و Ring World بسازید و اعتبار و مزیت‌های مهمی را برای نژاد خود فراهم کنید.
  • ایستگاه‌های زیستگاهی: ایستگاه‌های فضایی بزرگتری بسازید که جمعیت بیشتری را در خود جای دهند و نقش سیارات را در قالب یک امپراطوری کوچک و محدود ایفا کنند.
  • سنت‌ها: به جمع آوری امتیاز اتحاد بپردازید و ایده‌ها و پاداش‌هایی را اتخاذ کنید که گسترش موجودات شما در سرتاسر سیارات را آسان کند و امکانات ویژه‌ای را برای شما فراهم آورد.
  • حقوق و امتیازات: سیاست‌های مشخصی را برای تعیین تعداد موجودات تحت سلطه‌تان که بتوانند از حقوق و امتیازات یک شهروند کامل برخودار شوند، ایجاد کنید.

بازی Stellaris به قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس، مک) در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده