نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

نویسنده فیلم جدید جیمز باند مشخص شد

نویسندگان فیلم Skyfall، کار نویسندگی فیلم جدید جیمز باند را بر عهده خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما، امروز طبق گزارش جدید وبسایت Daily Mail مطلع شدیم رابرت وید و نیل پورویس که دو تن از اعضای حرفه‌ای و قدیمی مجموعه مامور 007 محسوب می‌شوند برای نوشتن ۲۵مین فیلم جیمز باند استخدام شده‌اند.

وید و پورویس با مجموعه فیلم‌های james bond غریبه نیستند و نوشتن داستان فیلم اسکای فال (Skyfall) و همچنین جدیدترین نسخه این مجموعه فیلم های جاسوسی یعنی فیلم Spectre نیز در کارنامه آن‌ها به چشم می‌خورد. این دو مجموعا داستان ۶ فیلم جیمز باند را نوشته‌اند.

و اما از نویسنده که بگذریم، سوال بزرگ دیگری که علاقه‌مندان به مجموعه مشتاق به یافتن پاسخ آن هستند در مورد بازیگری است که نقش مامور 007 را در فیلم جدید جیمز باند بازی خواهد کرد. بازگشت دنیل کریگ هنوز تایید نشده است، با این حال طبق گزارش Daily Mail، شایعات نشان دهنده علاقه کریگ به بازی مجدد در نقش این جاسوس همه فن حریف هستند.

طبق گزارشات، فیلم برداری جیمز باند 25 تا پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز نخواهد شد. با این حال در جدیدترین گزارشات منتشر شده از یک منبع دیگر، گفته شده که احتمال دارد اوایل امسال، شروع فیلم برداری در کشور کرواسی آغاز شود.

سم مندس، کارگردان اخیر مجموعه که فیلم‌های Skyfall و Spectre را کارگردانی کرده، گفته است که برای ساخت فیلم بعدی باز نخواهد گشت. ماه گذشته، تام هاردی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و گفته است که دوست دارد کارگردان فیلم Dark Knight یعنی کریستوفر نولان کارگردانی مجموعه را در اختیار بگیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده