// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

صفحه پروژه اسکورپیو در فروشگاه مایکروسافت قرار داده شد

صفحه‌ی خرید پروژه اسکورپیو در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت.

امسال سال بزرگی برای مایکروسافت به حساب می‌آید. بر اساس ادعاهای این کمپانی در تعطیلات سال ۲۰۱۷ قرار است قدرتمندترین کنسول صنعت بازی‌های ویدیویی را روانه بازار کرده تا علاقه‌مندان بتوانند تجربه‌ای بهتر در زمینه بازی کردن را کسب کنند. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، صفحه‌ی رسمی خرید پروژه اسکورپیو در فروشگاه مایکروسافت قرار داده شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت یا تاریخ عرضه دقیقی برای آن تعبیه نشده است و تنها نکات قرار داده شده در این صفحه به شرح زیر است.

  • قوی‌ترین کنسول با قدرت پردازش گرافیکی ۶ ترافلاپس
  • اولین و تنها کنسولی که می‌تواند رزولوشن 4K واقعی را به ارمغان آورده و تجربه‌ای ناب در زمینه واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار بدهد
  • سازگار با تمامی بازی‌ها و لوازم جانبی‌های ایکس‌باکس وان

همچنین می‌توانید ایمیل خود را در بخش مورد نظر وارد کرده تا جدیدترین اخبار حول پروژه اسکورپیو برای شما ایمیل شود. از طرفی صحبت‌های کن لوب در مورد پروژه اسکورپیو منتشر شد که در جریان آن کن لوب در بخشی از مصاحبه خود گفت:

امروز، توسعه نرم‌افزار به نحوی صورت می‌گیرد که ما می‌توانیم نرم‌افزار را برای اجرا برروی سخت‌افزارهای مختلف، بهینه کنیم. چگونه یک بازی رایانه شخصی می‌تواند هم برروی لپ‌تاپ و هم برروی کامپیوتری با کارت گرافیک تایتان ایکس اجرا شود؟ این مسئله چگونه ممکن است؟ زیرا در ۱۵ سال گذشته، توسعه‌دهندگان در حال پیدا کردن راهی بودند که بتوانند نرم‌افزار را با سخت‌افزارهای مختلف سازگار کنند. این ایده که شما یک کنسول قوی‌تر داشته باشید، ایده فوق‌العاده‌ای است.

همچنین در گذشته نیز فیل اسپنسر صحبت‌هایی در مورد قیمت پروژه اسکورپیو انجام داده بود. اسپنسر در جریان گفته‌های خود کنسول پروژه اسکورپیو را یک کنسول درجه یک نامیده بود. وی در گوشه‌ای از صحبت‌های خود گفته بود:

من نمی‌خواهم علاقمندان را از قیمت این کنسول بترسانم. ما می‌خواهیم این محصول را به نحوی قیمت‌گذاری کنیم که تمام کاربران این قیمت را عادلانه بدانند. من قیمت آن را به این دلیل بالا اعلام می‌کنم که نمی‌خواهم طرفداران این فکر را بکنند که اسکورپیو قرار است جای ایکس‌ باکس فعلی را بگیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده