// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Aftercharge معرفی شد

استودیو Chainsawesome Games با انتشار تریلری بازی شوتر  Aftercharge را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها معرفی کرد.

استودیو چینز‌آسوم گیمز (Chainsawesome Games) امروز در جدیدترین اخبار بازی به صورت رسمی بازی جدید خود را با نام Aftercharge که یک اثر شوتر ۳ در مقابل ۳ است معرفی کرد. نبرد‌های این بازی بین ربات‌های نامرئی و نگهبانان شکست ناپذیر اتفاق می‌افتد. بازی از این قرار است که ۶  سازه با نام‌ اکسترکتورز در بازی تعبیه شده است که وظیفه ربات‌ها نابودی آنها و مسئولیت حفاظت از آن به دست نگهبانان شکست ناپذیر است.

aftercharge

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Aftercharge که آن را از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند، این است که یکی از تیم‌ها نامرئی و در سوی دیگر شاهد تیم شکست ناپذیر هستیم. بازی Aftercharge سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر می‌شود.

لورانت مرکوری از افراد حاضر در استودیو چینزآسوم گیمز ضمن معرفی بازی نوشت:

در حالی که بازی Aftercharge در نگاه اول یک شوتر ساده به نظر می‌رسد، اما گیم‌پلی و نبرد‌های این بازی بین دو تیم مهاجمان نامرئی و مدافعان شکست ناپذیر در دنیایی کاملا متفاوت اتفاق می‌افتد. البته این بازی از عنصر‌های شوتر ساده بهره می‌برد که کاربران بتوانند به راحتی با آن رابطه‌ بر قرار کنند. ما می‌خواهیم با بازی Aftercharge یک شوتر جدید با المان‌های منحصر به فرد برای کاربران به ارمغان بیاوریم که گیمر‌ها بتوانند یک بازی سریع و رقابتی را با یکدیگر تجربه کنند.

در ادامه استودیو چینز‌آسوم گیمز چکیده‌ای از داستان و محتوای کلی بازی Aftercharge  منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

وقایع این بازی در  سیاره‌ای دور به نام Dusk11 اتفاق می‌افتد که توسط کمپانی افترچارج کشف و به کار گرفته شده است. اما هم اکنون این کمپانی با مشکلاتی روبرو شده است و بسیاری از کارکنان ربات این کمپانی که «ورکانیکز» نام دارند به دلیل ایرادات انرژی سیاره داسک۱۱ پا به فرار گذاشته‌اند. این امر توانسته سازه‌ها و منابع انرژی این کمپانی را به خطر بیاندازد. اما ربات‌هایی مخفی کار که در ابتدا برای ممانعت از جاسوسی شرکت‌ها تولید شده بودند هم اکنون به کار گرفته شده‌اند. کمپانی افترچارج چاره‌ای جز مامور کردن نیرو‌های ویژه خود برای نابودی ربات‌ها ندارد.

در آن سو تیم دیگر که «انفورسرز» نام دارد با توانایی‌ها مختلف و سلاح‌های مختلف مربوط به هر کلاس آماده هستند که نیرو‌های ورکانیکز را از بین ببرند. نیرو‌های انفورسرز از زره‌های قوی بهره می‌برند به شکلی که ربات‌ها هیچ شانسی برای صدمه زدن به نیرو‌های انفورسرز ندارند. مهمات سلاح‌های این نیرو شامل انرژی‌هایی است که توسط اکسترکتور‌ها قابل شارژ است. برای به دست آوردن پیروزی، وظیفه آنها غیر فعال کردن ربات‌ها به صورت جداگانه است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Aftercharge را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده