نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ عرضه بازی Voodoo Vince: Remastered اعلام شد

مایکروسافت تاریخ عرضه بازی Voodoo Vince: Remastered را اعلام کرد.

کمپانی مایکروسافت تاریخ عرضه بازی Voodoo Vince: Remastered را اعلام کرده است و این بازی در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) برای پی‌سی (از طریق استیم و فروشگاه ویندوز) و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. Voodoo Vince: Remastered در اصل نسخه ریمستر بازی Voodoo Vince است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود.

این بازی پازل/پلتفرمر همچنین از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد و در نتیجه با خرید نسخه دیجیتالی بازی روی پی‌سی یا ایکس‌باکس وان، نسخه دیگر را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. البته این قضیه در مورد نسخه استیم بازی صادق نیست و فقط در صورتی که بازی را از فروشگاه ویندوز خریداری کنید می‌توانید از مزایای Play Anywhere بهره ببرید. Voodoo Vince: Remastered با قیمت ۱۵ دلار عرضه خواهد شد.

بازی Voodoo Vince: Remastered در شهر نیو اورلئان جریان دارد و گیمر‌ها عروسکی به اسم وینس را کنترل می‌کنند که به دنبال پیدا کردن صاحب خود یعنی خانم کارمین است. نسخه اصلی این بازی توسط استودیو بیپ اینداستریز ساخته شده بود و این استودیو وظیفه ساخت نسخه ریمستر را نیز برعهده دارد. ریمستر بازی در رزولوشن 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و جلوه‌های بصری آن نیز در مقایسه با نسخه اصلی بهبود داشته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده