نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

فروش بازی Warhammer: End Times – Vermintide از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

استودیو فت‌شارک اعلام کرد که بازی Warhammer: End Times – Vermintide تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

استودیو مستقل فت‌شارک امروز و در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که فروش بازی Warhammer: End Times – Vermintide از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. به همین مناسبت هم این استودیو قصد دارد تا یک DLC رایگان به اسم Lorebook را در اختیار کاربران پی‌سی این بازی قرار دهد. این DLC که البته سلاح یا آیتم جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند، یک سری نوشته در سراسر محیط قرار خواهد داد که با برداشت و خواندن آن‌ها می‌توانید اطلاعات بیش‌تری از محیط‌ها و شخصیت‌های این بازی به دست بیاورید و بدین ترتیب بهتر متوجه داستان بازی شوید.

البته سازندگان بازی کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 این اثر را هم فراموش نکرده‌اند و به مناسبت عبور فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه، آن‌ها هم بسته Quests and Contracts را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد که پیش از این فقط برای پی‌سی منتشر شده بود. این بسته به شما اجازه می‌دهد تا با انجام دادن یک سری ماموریت‌های خاص، جوایز ارزشمندی دریافت کنید.

همچنین به مناسبت عبور فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه، مارتین والاند، رییس استودیو فت‌شارک، پیامی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما از اینکه فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده بسیار خوشحال هستیم و از تمامی افرادی که پول و زمان‌شان را صرف این بازی کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده