نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بازی رایگان Tera برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

بازی Tera که پیش از این برای پی‌سی عرضه شده بود، طی سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

Tera یک بازی MMO رایگان است که اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در کشور کره به عنوان یک بازی پولی برای پی‌سی عرضه شد و سال ۲۰۱۲ هم در آمریکا در دسترس قرار گرفت. با این حال این بازی در سال ۲۰۱۳ دوباره با عنوان Tera: Rising این بار به شکل رایگان منتشر شد و همین امر باعث شد تا کاربران نسبتا خوبی جذب آن شوند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی En Masse Entertainment که ناشر این بازی است، اعلام کرده که Tera در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر می‌شود.

نسخه‌های کنسولی بازی Tera نیز مانند نسخه پی‌سی رایگان بوده و از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهند کرد. نسخه‌های کنسولی نیز توسط استودیو بلوهول ساخته می‌شوند و طبق اعلام سازندگان، مکانیزم‌های بازی کاملا از نو طراحی شده‌اند تا با کنترلر‌های کنسولی سازگاری کامل داشته باشند.

سم کیم، مدیرعامل کمپانی En Masse Entertainment، ضمن اعلام خبر عرضه نسخه کنسولی این بازی بیانیه‌ای نیز منتشر کرده که به شرح زیر است:

بازی Tera طی پنج سال گذشته شرایط خیلی خوبی داشته است و تعداد کاربران این بازی روی پی‌سی مدام در حال بیش‌تر شدن است. حال از اینکه می‌توانیم با انتشار بازی روی کنسول‌ها حتی کاربران بیش‌تری را هم جذب آن کنیم، بسیار خوشحال هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده