نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

خبری از رویداد جشن Star Wars در سال ۲۰۱۸ نخواهد بود

امروز مطلع شدیم که سال ۲۰۱۸ خبری از رویداد Star Wars Celebration نخواهد بود و رویداد بعدی در سال ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد رویداد Star Wars Celebration امسال، آخرین رویداد تا سال ۲۰۱۹ خواهد بود. طبق جدیدترین اطلاعیه منتشر شده توسط کمپانی لوکس فیلم (Lucasfilm) در وبسایت رویداد مذکور، سال آینده خبری از رویداد Star Wars Celebration نخواهد بود. در این اطلاعیه آمده است:

زمان و مکان رویداد Star Wars Celebration بعدی در سال ۲۰۱۹، به زودی مشخص خواهد شد.

در گزارش وبسایت Inside The Magic آمده است که رویداد Star Wars Celebration ابتدا در سال ۱۹۹۹ و به مناسب عرضه فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace برگزار شد. این رویداد هیچگاه برنامه برگزاری مشخصی نداشته و معمولا پیش از اکران هر یک از فیلم‌های پیش درآمد مجموعه و بعدها به صورت دوسالانه یا سالانه برگزار شده است.

با این حال امروزه اوضاع برای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان متفاوت است، چرا که قسمت جدید فیلم‌های این مجموعه به صورت سالانه اکران می‌شوند. سال ۲۰۱۵ شاهد اکران فیلم The Force Awakens بودیم، در حالی که فیلم Rogue One در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. امسال فیلم The Last Jedi را تماشا خواهیم کرد، در حالی که فیلم بدون نام هان سولو قرار است سال ۲۰۱۸ اکران شود. عدم برگزاری رویداد Star Wars Celebration در سال ۲۰۱۸ به این معناست که رویداد امسال آخرین مورد پیش از اکران فیلم هان سولو محسوب می‌شود، با این حال مشخص است که دیزنی نیازی به برگزاری اینگونه رویدادها برای تبلیغ و معرفی فیلم‌های خود ندارد.

رویداد Star Wars Celebration امسال از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا برگزار خواهد شد. در حالی که هنوز چیزی تایید نشده است، احتمالا اولین تریلر فیلم The Last Jedi در این رویداد به نمایش در خواهد آمد. رایان جانسون، نویسنده و کارگردان فیلم و کاتلین کندی، مدیر لوکاس فیلم برای صحبت در مورد آخرین جدای در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد. گفته شده مهمانان و غافلگیری‌های ویژه‌ای برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

در ضمن احتمالا خبرهای جدید پیرامون بازی‌های جدید مجموعه که احتمالا یکی از آن‌ها بازی Star Wars Battlefront 2 است و قرار است امسال منتشر شود، خواهیم شنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده