نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Preacher اعلام شد

شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال واعظ (Preacher) را رسما تایید و اعلام کرد.

شبکه AMC در جریان کنفرانس خود در فستیوال SXSW، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Preacher را اعلام کرد. طبق گفته AMC، پخش هفتگی این سریال از تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۹ خرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. فصل اول سریال Preacher در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۶ پخش شد، اما تعداد قسمت‌های فصل دوم این سریال به ۱۳ قسمت افزایش یافته است. دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل دوم سریال Preacher باز خواهند گشت. 

فصل دوم سریال Preacher ادامه داستان جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را دنبال خواهد کرد که شهر آنویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کرده‌اند و اکنون در یک سفر جاده‌ای و خطرناک هستند. همچنین AMC وعده نبردهای حماسی را در فصل دوم سریال Preacher داده است که طبق گفته سازندگان این سریال، بهشت و جهنم در میان همه ما و همه جا حضور دارد. همچنین این شبکه تصاویری از فصل دوم این سریال نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 2 Photo

علاوه بر این، شبکه AMC حضور ۶ بازیگر جدید را در فصل دوم سریال Preacher تایید کرده است. نوآ تیلور، پیپ تورنس، جولی آن امری، مالکوم برت، جاستین پرنتیس و رونالد گاتمن، ۶ بازیگر جدیدی هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار ساخت و فصل دوم سریال Preacher، مانند فصل اول بر عهده سث روگان و اوان گلدبرگ بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده