نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

در ویدیو جدید فیلم Alien: Covenant با والتر آشنا شوید

کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو جدیدی از فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است که در آن با شخصیت والتر بیشتر آشنا می‌شویم.

اندروید‌ها بخش مهمی از مجموعه فیلم‌های بیگانه (Alien)، تا به امروز بوده‌اند. والتر جدیدترین آندروید این مجموعه است که در فیلم Alien: Covenant حضور دارد. مایکل فاسبندر ایفاگر نقش والتر در این فیلم است. او پیش از این نقش آندروید مشابه‌ی به نام دیوید را در فیلم پرومتئوس (Prometheus) بازی کرده بود. حال کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو تبلیغاتی جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر کرده است که در آن لحظه ساخت و تولد شخصیت والتر را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

فاسبندر پیش از این تایید کرده بود که در فیلم Alien: Covenant در نقش دو ربات به نام‌های دیوید و والتر، بازی کرده است. با این حال، تاکنون تصویری از دیوید در این فیلم منتشر نشده است. علاوه بر فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هفته گذشته، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant، از ساخت دنباله این فیلم خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد. گفته می‌شود اسکات کار نوشتن دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کرده است. او گفت:

شما باید موفقیت حدودی فیلم Alien: Covenant را تصویر کنید و بهتر است شما خودتان را آماده کنید، چرا که نمی‌خواهید یک شکاف دو ساله بوجود بیاید. بنابراین، من در حال آماده شدن هستم تا دوباره در سال آینده پشت دوربین بروم. اگر شما واقعا می‌خواهید که این مجموعه ادامه پیدا کند، من می‌توانم برای ساخت و انتشار شش فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی کنم. من به هیچ وجه قصد ندارم که به این زودی‌ها ساخت فیلم‌های این مجموعه را به پایان برسانم.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا تریلر جدید این فیلم را منتشر کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده