// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تریلر هنگام عرضه بازی Mario Sports Superstars

کمپانی نینتندو تریلر هنگام عرضه بازی Mario Sports Superstars را به مناسبت عرضه این بازی در اروپا، منتشر کرد.

سال گذشته میلادی، کمپانی نینتندو در خلال یک نینتندو دایرکت (Nintendo Direct)، بازی Mario Sports Superstars را معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تریلر هنگام عرضه بازی مذکور را که محصول مشترکی از باندای نامکو استودیوز و کملوت سافت‌ویر پلنینگ است، منتشر کرده است.

بازی ماریو اسپورتس سوپراستارز دارای پنج ورزش مختلف اعم از فو‌تبال، بیسبال، تنیس، گلف و اسب‌سواری است که هیچ‌یک از آن‌ها در قالب بازی کوچک (‌Mini-game) نبوده و باز‌سازی کاملی از ورزش‌های مذکور به همراه تمامی ویژگی‌ها و تفاوت‌ها است. برای مثال بخش فوتبال این بازی در قالب دو تیم ۱۱ نفره انجام می‌شود. از بین دیگر ویژگی‌های بازی Mario Sports Superstars می‌توان به امکان تجربه بازی به دو صورت تک‌نفره و چند‌نفره (آنلاین و محلی) و ارائه مجموعه جدا‌گانه‌ای از کارت‌های آمیبو که در یک بسته پنج‌تایی با قیمت ۴٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اشاره کرد. کمپانی نینتندو برای مدت محدودی به هر‌یک از خریداران این بازی یک کارت آمیبو اهدا می‌کند. تریلر هنگام عرضه بازی Mario Sports Superstars را در زیر مشاهده می‌کنید:

|

بازی Mario Sports Superstars به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول دستی 3DS، هم‌اکنون در قاره ار‌وپا منتشر شده و بزودی در دیگر مناطق جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده