// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

محتوای جدید بزودی برای بازی Sniper Elite 4 منتشر می شود

ربلیون دولوپمنت از تولید و ارائه‌ی محتوای بسیاری برای بازی Sniper Elite 4 خبر داده است.

۱۴ فوریه‌ (۲۶ بهمن) بود که در نهایت ربلیون جدیدترین بازی از مجموعه‌ی شوتر مخفی‌کاری اسنایپر الیت 4 (Sniper Elite) را برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر کرد. اکنون این استودیو‌ در اخبار بازی از برخی از ویژگی‌های آینده‌ی بازی Sniper Elite 4 رونمایی کرده است.

به گزارش ربلیون، هنوز محتوای «بسیاری»‌ برای اسنایپر الیت 4 در حال توسعه‌ است که شامل محتوای پولی و رایگان می‌شوند. انتشار محتوای جدید با عرضه‌ی دو محتوای افزودنی در اواخر ماه مارس آغاز خواهد شد. Deathstorm Part 1: Inception اولین محتوای افزودنی است که با سه ماموریت کوچک کمپین با خط داستانی کاملا جدیدی برای انجام به صورت تک‌نفره یا دونفره عرضه می‌شود؛ ربلیون بزودی اطلاعات و تریلر اولین نگاه به این بسته‌الحاقی را منتشر خواهد کرد. دومین بسته‌الحاقی Night Fighter Expansion Pack نام دارد که دارای سه سلاح جدید، اسکین تفنگ مناسب شب برای هشت سلاح و دو شخصیت جدید است.

علاوه بر محتوای پولی بالا، بازی همچنین محتوای رایگانی را نیز در بازه‌ی زمانی مشابهی دریافت می‌کند. این محتوا شامل یک حالت جدید چندنفره با نام Elimination است که در آن هر دو تیم سعی می‌کنند تا تعداد حریفان را کم کنند. در این حالت، اگر کشته شوید باید به تماشای بازی بقیه‌ی بازیکنان بنشیند؛ البته این مرگ دائمی نبوده و در صورتی که بازیکنان یکی از نیروهای حریف را بکشند، می‌توانند یکی از افراد تیم خود را بازگردانند. Night Woods، نقشه‌ی حالت چندنفره جدید بازی نیز در بازه‌ی زمانی مشابهی معرفی خواهد شد.

ربلیون همچنین جزئیات بیشتری را از سایر محتوای اسنایپر الیت 4 ارائه داده است:

اواخر اپریل ۲۰۱۷

  • ماموریت کمپین Deathstorm Part 2: Infiltration
  • پک گسترش دهنده‌ی Urban Assault شامل شخصیت‌ جدید زن و مرد، هشت اسکین و سه سلاح جدید
  • نقشه‌ی رایگان جدید چندنفره با نام Urban
  • حالت رایگان جدید چند نفره
  • ماموریت رایگان و جدید حالت بقا (Survival) (قابل بازی به صورت تکنفره یا Co-op دو تا چهار نفره)

ماه می/ژوئن ۲۰۱۷

  • ماموریت کمپین Deathstorm Part 3: Obliteration 
  • پک گسترش‌دهنده‌ی Cold Warfare شامل شخصیت جدید زن و مرد، هشت اسکین و سه سلاح جدید
  • پک اسلحه‌ی Lock and Load شامل سه سلاح جدید
  • دو نقشه‌ی رایگان جدید به نام‌های Fortress و Bunker
  • ماموریت رایگان جدید برای حالت Survival (قابل بازی به صورت تکنفره یا Co-op دو تا چهار نفره)

البته نقشه‌ی راه ربلیون برای انتشار محتوای جدید در ماه ژوئن تمام نمی‌شود. تمام محتوای پرداختی بخشی از Season Pass بازی خواهند بود که شامل نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس (Digital Deluxe Editions) نیز می‌شود. بازیکنان همچنین می‌توانند این محتوا را به صورت جداگانه خریداری کنند، هرچند هنوز اطلاعی از قیمت آنها نداریم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده