نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

اسکوئر انیکس ناشر بازی Battalion 1944 شد

اسکوئر انیکس امروز اعلام کرد که وظیفه انتشار بازی تیراندازی اول شخص در جنگ جهانی دوم Battalion 1944 را بر عهده گرفته است.

امروز کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) از جدیدترین قرارداد خود با استودیو انگلیسی بولک‌هد اینترکتیو (Bulkhead Interactive)، جهت انتشار بازی Battalion 1944 که یک بازی شوتر چندنفره در جریان جنگ جهانی دوم است خبر داد. این بازی قرار است در بازه زمانی تابستان برای رایانه‌هایی شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

بازی Battalion 1944 ماه گذشته همین موقع در کمپین کیک استارتر خود به موفقیت رسید و مبلغ ۴۵۰ هزاردلار را از ۱۰ هزار طرفدار مشتاق به شوترهای جنگ جهانی دوم دریافت کرد. مبلغی که نزدیک به سه برابر مبلغ موردنظر سازندگان یعنی ۱۴۲ هزار دلار بود و بودجه اضافی به استودیو این اجازه را داد که طبق گفته خودشان بازی بسازند که بزرگترین بازی‌های تیراندازی AAA صنعت را به چالش بکشد.

بازی Battalion 1944 از طریق بخش اجتماعی اسکوئر انیکس منتشر خواهد شد. وظیفه این بخش همکاری با استودیوهای مستقل جهت ارایه سرویس‌های تبلیغاتی و انجام تست و بررسی است. یکی از مهمترین ارکان بخش اجتماعی اسکوئر انیکس حفظ ایده‌ها و خلاقیت سازندگان و تمامی حقوق تجاری آن‌ها است.

در ضمن این اولین باری نیست که استودیو بولک‌هد اینترکتیو با اسکوئر انیکس همکاری می‌کند. این دو قبلا هم برای ساخت بازی معمایی اول شخص The Turing Test با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جو برامر (Joe Brammer)، تولیدکننده ارشد استودیو، در بیانیه اخیر خود اظهار داشت که استودیو پیشنهادات فراوانی از دیگر ناشران برای بازی Battalion 1944 داشته‌ است. او گفت که ارتباط میان استودیو و اسکوئر انیکس، عامل مهمی برای همکاری مجدد با آن‌ها جهت ساخت این بازی شوتر اول شخص بوده است.

این بازی اول شخص چندنفره هدف خود را روی پیاده سازی هسته بازی‌های تیراندازی چندنفره کلاسیک قرار داده، در حالی که سازندگان قصد دارند پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های صنعت بازی را روی آن پیاده سازی کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده