// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

بسته الحاقی Crusader Kings II: Monks and Mystics منتشر شد

کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو (Paradox Interactive) بسته الحاقی Monks and Mystics از بازی Crusader Kings II را منتشر کرد. 

در سال ۲۰۱۲ بازی Crusader Kings II، محصول استودیو پارادوکس دولوپمنت و کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست لقب دو‌مین بازی پر‌فروش کمپانی سازنده را بدست آورد. با استناد به اخبار بازی، سازندگان این بازی بسته الحاقی Monks and Mystics را که آذر ماه معرفی شد، منتشر کرده‌اند.

در بسته الحاقی مذکور این فرصت به بازیکنان داده می‌شود که به جوامع مذهبی مختلف ملحق شود. می‌توانید به گروه رهبانیت محلق شده و به فضیلت‌های سنتی و معرفت دست پیدا کنید یا به دنبال مهارت‌هایی بروید که تنها در دسترس افراد ماهر در علوم کیمیا‌گری و طالع‌بینی قرار دارد. علاوه بر این، این امکان برای علاقه‌مندان به مذاهب نو‌پدید فراهم شده که به گروه مورد‌نظر خود پیوسته و به توانایی‌ها و قدرت‌های وحشتناکی بدست آورند. تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Monks and Mystics از بازی Crusader Kings II را در زیر مشاهده می‌کنید:

|  |

در توضیح بسته الحاقی مذکور، کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو گفته است:

برای قرن‌ها صومعه‌های ارو‌پا یک ماموریت مخفی داشتند که هما‌نا حفظ و نگه‌داری شعله‌های سوزان علم در دوران جنگ و قرار دادن قدرت‌های دنیوی در مسیر درست است. در شرق گروهی مرموز ظهور کرده است که در پی گمراه شد‌گان از راه راست بوده و با روش‌های مختلف قدرت خدا را به کفار یاد‌آوری می‌کنند. اما در خفا، کیمیا‌گران و افرادی که با زور به قدرت رسیده‌اند، نظام کنونی را به چالش می‌کشند. شایعات قر‌بانی‌های نیروی‌های شیطانی در سراسر جهان پخش شده‌اند.

به دنیای راهبان و عارفان (Monks and Mystics) خوش آمدید.

در بسته الحاقی Monks and Mystics، شخصیت شما می‌تواند به منظور دست‌یابی به دانش‌های مذهبی و مو‌هبت‌های مقدس مسیر‌های متفاوت را در پیش بگیرد و در این راه به جوامع مقدس یا اخوت‌های مخفی ملحق شود که نتیجه آن ایجاد فرصت‌های جدیدی برای نقش‌آفرینی و روایت داستان در یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی تاریخی تمام دوران است. 

همچنین در ادامه کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو ویژگی‌های بسته الحاقی Monks and Mystics را چنین بر‌شمرد:

  • انجمن‌ها: شخصیت‌ها با کسب در‌جات مختلف در جوامع مذهبی، قدرت‌های جدیدی بدست آورده و با رخداد‌های متفاوت رو‌به‌رو خواهند شد.
  • گروه‌های رهبانیت: مسیر مقدس اعمال خیر‌خوا‌هانه و نیک را در پی بگیرید، کلیسا ساخته و به فقرا خدمت کنید.
  • ملحق شدن به گروه‌های شیطانی: مخفیانه به نیرو‌های تاریکی خدمت کنید و در نتیجه به قدرت‌های زیادی دست پیدا کنید که دشمنان را از بین برده و طول عمر‌تان را افزایش خواهد داد.
  • قاتل‌ها و هرمتیک‌ها: به اخوت مخفی از قاتلین ملحق شوید که وظیفه دارند افرادی را که ایمان خود را از دست داده‌اند یا قصد دارند با استفاده از علومی از جمله کیمیا‌گری و طالع‌بینی، موارد دنیوی و مقدس را در هم بیامیزند، از بین ببرند.
  • عتیقه‌ها و آیتم‌های خاص: بازیکنان می‌توانند ‌ایتم‌هایی از جمله آثار مقدس، سلاح‌های بی‌نظیر یا جواهراتی که استادانه درست شده‌اند، به دارایی‌های خود اضافه کنند. می‌توانید این موارد را در راستای اهدافی از جمله کسب اعتبار در خزانه خود انبار کنید.
  • شورا‌های جدید: به‌واسطه فرمان‌های کلی جدیدی، نزدیک‌ترین مشاوران شما هر‌گز بیکار نخواهند نشست و می‌توانند از مهارت‌های خود در حالی که در قلعه هستند، در امر مشاوره بهره ببرند.

بسته الحاقی Monks and Mystics با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده