// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

بروزرسانی نسخه آزمایشی Overwatch به منظور بالانس کاراکترها

قهرمان اوریسا قبل از در دسترس قرار گرفتن برای عموم، به صورت آزمایشی در دسترس بود و حال، تغییراتی بر روی این شخصیت اعمال شده است.

چندی پیش بود که قهرمان اوریسا به صورت رسمی برای بازی Overwatch معرفی شد و مدتی بعد در دسترس کاربران سرورهای آزمایشی بازی بر روی رایانه‌ های شخصی قرار گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و بروزرسانی جدید نسخه آزمایشی بازی Overwatch، تغییرات بر روی این قهرمان صورت گرفته است تا قبل از در دسترس قرار گرفتن برای عموم، به یک تعادل برسد.

در اولین تغییر تعداد تیر هر خشاب اسلحه قهرمان اوریسا از ۲۰۰ عدد تیر به ۱۵۰ عدد تیر کاهش پیدا کرده است. از طرفی ارزش قابلیت ویژه این شخصیت که Supercharged نام داشت، ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است. یکی دیگر از قهرمان‌هایی که در این بروزرسانی تاحدی ضعیف شده است، شخصیت آنا است تا به یک تعادل بهتر نسبت به قبل برسد. در اولین قدم، میزان آسیب رسانی وی به دشمنان از ۸۰ به ۶۰ کاهش پیدا کرده است. همچنین میزان آسیب رسانی نارنجک آنا نیز ار ۶۰ به ۳۰ کاهش یافته است. البته ضعیف کردن شخصیت آنا، فقط به همین دو مورد ختم نمی‌شود. زیرا میزان Heal کردن یا همان درمان دیگر هیروهای وی که از طریق یک نارنجک مخصوص بود، از ۱۰۰ به ۵۰ کاهش یافته است.

در این میان سایر شخصیت‌های بازی نیز با تغییراتی مواجه شده‌اند. از این‌پس مواد منفجره قهرمان جانکرت به خودتان آسیبی وارد نمی‌کند یا Cooledown سپر شخصیت وینستون، از زمانی شروع می‌شود که شما از آن استفاده می‌کنید. در صورتی که در گذشته این زمان پس از تمام شدن مدت فعال بودن سپر مورد نظر شروع می‌شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده