// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

احتمال عرضه Super Smash Bros. بر روی نینتندو سوییچ وجود دارد

در جریان صحبت‌های اخیر رجی فیس ام، وی عرضه نسخه جدیدی از بازی Super Smash Bros. بر روی نینتندو سوییچ را پیشنهاد کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رجی فیس ام، مدیر عامل بخش آمریکا کمپانی نینتندو، در جریان جدیدترین گفت و گوی خود، به عرضه بازی Super Smash Bros. بر روی نینتندو سوییچ اشاره کرده است. وی اعلام کرده که عرضه نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب بر روی کنسول نینتندو سوییچ شدیدا می‌تواند مخاطبان را خوشحال کند.

وی در این باره می‌گوید:

بازی Smash Bros. یکی از بهترین مجموعه‌های پرفروش ما است. چیزی که ما می‌گوییم، در واقع فلسفه کمپانی نینتندو است که از سازنده انتظار دارد بر روی هر پلتفرم جدیدی که نینتندو عرضه می‌کند، حداقل یک نسخه جدید از مجموعه‌های محبوب عرضه شوند.

تجربه‌ای عالی با سوپرماریو کسب خواهید کرد. همچنین تجربه‌ای ناب با نسخه جدید مجموعه زلدا در اختیار شما قرار داده شده است. از این‌رو می‌توانید به آینده نیز امیدوار باشید که نسخه‌ای جدید از مجموعه محبوب شما نیز عرضه شود. زمان معرفی بازی‌های محبوب را نمی‌دانیم ولی می‌دانیم که هواداران ما به شدت از این بازی‌ها استقبال کرده و منتظرشان هستند، پس منتظر بمانید.

آخرین نسخه از این مجموعه، برای پلتفرم‌های نینتندو Wii U و نینتندو 3DS عرضه شد که توانست بیش از پنج میلیون نسخه بر روی Wii U و بیش از ۸.۵ میلیون نسخه بر روی نینتندو 3DS فروش داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده