// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر جدید بازی Snake Pass منتشر شد

استودیو Sumo Digital تریلر جدیدی از بازی Snake Pass منتشر کرد که جهان Air World‌ را به تصویر می‌کشد.

استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital) در جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی معمایی فیزیک محور Snake Pass منتشر کرد. تریلر جدید صحنه‌هایی از  چهارمین و آخرین دنیای این بازی یعنی Air World را به تصویر می‌کشد. جهان جدید که از طراحی ویژه و زیبا بهره می‌برد، چالش‌های جدیدی را به رخ کاربران می‌کشد به شکلی که این بار شاهد المان‌هایی نظیر باد هستیم که مسیر حرکت مار دوست داشتنی‌ یعنی نودل را تغییر می‌دهد.

در بازی Snake Pass کاربران با جدال کردن با معما‌ها و چالش‌های هر مرحله با خزیدن و پیچ‌ خوردن به سطوح و مراحل دیگر راه پیدا می‌کنند. بازی مذکور دارای ۱۵ مرحله چالش‌انگیز و جذاب است که می‌تواند هر بازیکنی را به خود جذب کند و معما‌های آن برای تمامی سطوح طراحی شده است.

در ادامه سازندگان توضیحاتی از بازی Snake Pass ارایه دادند که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

پس از اینکه خانه‌ی آنها به دست متجاوزان تهدید شد، قهرمان ما یعنی نودل به همراه پرنده خود دودِل به مبارزه با آنها می‌روند تا خانه خود را نجات دهند. کاربران باید خود را در جایگاه قهرمان این بازی قرار دهند و مانند مار با خزیدن و پیچ خوردن مراحل را به اتمام برسانند. این بازی ۱۵ مرحله و ۴ جهان مختلف دارد. بازی Snake Pass یک اثر پلتفرمر است که با عنصر‌های طنزآمیز و معمایی، مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد.

بازی Snake Pass قرار است در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) در آمریکای شمالی و ۹ فروردین ماه (۲۹ مارس) در اروپا برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 ونینتندو سوییچ عرضه شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Snake Pass را دانلود و تماشا کنید.

| |

snake pass


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده