// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

اپیک گیمز از بازی جدید خود رونمایی کرد

شرکت اپیک گیمز از بازی Battle Breakers که در سبک نقش آفرینی نوبتی قرار دارد رونمایی کرد.

مدتی پیش اپیک گیمز اعلام کرد که در حال کار بر روی ۶ پروژه است. حال جدیدا آن‌ها از بازی Battle Breakers رونمایی کردند. اثری در سبک نقش آفرینی تاکتیکی نوبتی که قرار است برای تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی منتشر شود و از ویژگی بازی به صورت بین پلتفرمی نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Battle Breakers بسیار شبیه به اکثر آثار این سبک بر روی اندروید و iOS است. شما لیستی از قهرمانان با قابلیت‌های متنوع را در سمتی از صفحه در اختیار دارید و باید به مبارزه با دشمنان بپردازید. گرافیک بازی حس و حالی انیمه گونه دارد و در کنار آن شاهد توانایی‌های زرق و برق دار قهرمانان و صداگذاری بسیار خوبی نیز هستیم. 

بازی Battle Breakers اکنون به صورت بسیاری محدودی در فیلیپین در دسترس قرار گرفته است با این حال آخرین ساخته شرکت اپیک گیمز قرار است اواخر امسال بر روی پلتفرم‌های مشخص شده در بالا عرضه شود.

اپیک گیمز در سال ۲۰۱۲ و زمانی که کمپانی چینی تنسنت اکثر سهام آن را خریداری کرد با تغییرات گسترده‌ای روبرو شد که از جمله آن‌های می‌توان به خروج افراد بسیار مهم این استودیو از جمله مایک کپس (رئیس اپیک گیمز)، کلیف بلزینسکی (طراح ارشد) و راد فرگوسن (مدیر تولید) اشاره کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده