نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Rogue Trooper Remaster برای پی سی و کنسول ها معرفی شد

کمپانی ربلیون از نسخه ریمستر بازی Rogue Trooper برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز کمپانی ربلیون (Rebellion) تایید کرد بازی Rogue Trooper Remaster به زودی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

| |

Rogue Trooper محسول سال ۲۰۰۶، یک بازی تیراندازی سوم شخص است که براساس کامیک 2000 AD ساخته شده است. کمپانی ربلیون که سازنده و ناشر بازی محسوب می‌شود برای ساخت Rogue Trooper Redux با استودیو انگلیسی تیک تاک گیمز (TickTock Games) همکاری می‌کند. گفته می‌شود این اولین باری است که استودیویی خارج از ربلیون روی بازی براساس 2000 AD کار خواهد کرد.

در اعلامیه مطبوعاتی بازی آمده است:

نسخه Redux، بازی کلاسیک ربلیون را برای نسل جدید بازیکنان بازسازی خواهد کرد و آن‌ها را به میدان‌های نبرد شیمیایی و نفرت انگیز Nu Earth خواهد برد. Rogue که یک پیاده نظام ژنتیکی زیست مهندسی است، در برابر اتمسفر سمی سیاره مصون بوده و آخرین سربازی است که در برابر رژیم شمالی ایستادگی می‌کند. Rogue که سه تن از هم رزمان کشته شده خود را با استفاده از بایوچیب در تجهیزات خود حمل می‌کند، یک واحد مرگ و نابودی بوده و تنها به یک چیز فکر می‌کند و آن هم انتقام است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با تغییرات نسخه بازسازی شده، تاریخ انتشار و قیمت آن در دسترس نیست، بنابراین زومجی را برای دریافت آخرین اطلاعات از بازی Rogue Trooper Redux دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده