// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

بازی واقعیت مجازی Sparc معرفی شد

استودیو CCP Games با اتنشار تریلری بازی واقعیت مجازی Sparc را برای پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌سی‌پی‌ گیمز (CCP Games) بازی واقعیت مجازی Sparc را برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive معرفی و اعلام کرد که این بازی «ورزشی مجازی» در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر می شود. استودیو سی‌سی‌پی توسعه بازی‌هایی همچون EVE: Online و EVE: Valkyrie را در کارنامه دارد.

به نقل از گفته‌های استودیو سی‌سی‌پی بازی Sparc مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی بوده و بدون استفاده از آنها قابل بازی نخواهد بود. بازیکنان در این بازی به صورت آنلاین با یکدیگر در دنیای واقعیت مجازی مبارزه کرده و به رقابت می‌پردازند.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های کلی بازی Sparc را مشاهده کنید:

بازی Sparc یک اثر واقعیت مجازی ورزشی است که کاربران یک بازی سریع و سرگرم کننده را تجربه می‌کنند. در این بازی که به صورت یک در برابر یک (1V1) انجام می‌گیرد، کاربران به واسطه‌ی کنترلر‌های حس‌گر  از فاصله دور به طرف یکدیگر گلوله‌های نور پرتاب می‌کنند. در ضمن کاربران می‌توانند از گلوله‌ها جاخالی داده و حتی ضربات را دفاع کرده یا اینکه مسیر آنها را تغییر دهند. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین با دوستانشان این بازی را انجام دهند یا از طریق سیستم Matchmaking مسابقه‌ای را با کاربران دیگر انجام دهند.

کاربران در انجمن‌های این بازی می‌توانند با تماشا کردن مسابقات دیگر بازیکنان از طریق سیستم Courtside به بازی بعدی آنها ملحق شده و با آنها مبارزه کنند. سیستم Courtside محوطه‌ی مجازی‌ای است که کاربران می‌توانند در آن مسابقات دیگر گیمر‌ها را بر روی نمایشگر یا هدست VR تماشا کنند. بازی Sparc چند حالت چند نفره بهره و همچنین حالت‌های تک‌نفره خواهد داشت.

sparc

ضمن اعلام این خبر مورگان گودات، مدیر اجرایی حاضر در استودیو سی‌سی‌پی، در این باره نوشت:

پس از تجربه این بازی واقعیت مجازی، بسیار خوشحال هستیم که توانستیم یک ورزش مجازی را برای دستگاه‌های واقعیت مجازی توسعه دهیم. ما این بازی را توسعه دادیم تا کاربران با انجام تحرکات فیزیکی به مهارت‌های خود دست یافته و آنها را ارتقا دهند. در واقع ما می‌خواهیم که کاربران بازی Sparc را به عنوان یک زمین ورزش مجازی نگاه کنند، جایی که برای ورزش کردن و به رقابت با بازیکنان دیگر می‌روند.

در ادامه هیلمار وی‌گار پتورسان، مدیر عامل استودیو سی‌سی‌پی، افزود:

هدف ما در استودیو سی‌سی‌پی خلق یک اثر فوق‌العاده واقعیت مجازی‌‌ در اولین نسل تکنولوژی واقعیت مجازی است و در حال حاضر توانستیم بازی‌هایی همچون Gunjack  و EVE: Valkyrie را سال گذشته میلادی با حضور هدست‌های واقعیت مجازی در بازار، عرضه کنیم. با توسعه بازی Sparc می‌خواهیم کاربران را به نسل جدیدی از بازی‌های واقعیت مجازی دعوت کنیم.

استودیو سی‌سی‌پی اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از بازی Sparc را در آینده ارائه خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده