نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بتسدا: Fallout Shelter فعلا برای پلی استیشن 4 عرضه نمی‌شود

آن‌طور که از گفته‌ی مدیر عالی‌رتبه‌ی بتسدا برمی‌آید، بازی Fallout Shelter دست‌کم فعلاً برای پلی‌استیشن 4 منتشر نمی‌شود.

همان‌طور که در اخبار بازی به اطلاع‌تان رساندیم، Fallout Shelter اخیراً برای ایکس‌باکس وان منتشر شده است. همین موضوع باعث شده تا این پرسش برای طرفداران سونی مطرح شود که آیا این بازی به پلی‌استیشن 4 هم راه پیدا می‌کند یا خیر. آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Fallout Shelter یا برای این پلتفرم عرضه نمی‌شود یا آنکه برای دیدن آن روی کنسول سونی باید زمان زیادی را منتظر بمانیم.

یکی از کاربران توییتر به‌تازگی پاسخ پرسش فوق را از پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر اجرایی بخش بازاریابی بتسدا (Bethesda)، جویا شد. هاینز در پاسخ گفت: «نمی‌دانم.» او سپس خاطرنشان کرد که بتسدا بازی را به‌طور اختصاصی برای ایکس‌باکس وان کدنویسی نکرده؛ بلکه نسخه‌ی کنسولی-ویندوزی آن را بر پایه‌ی معماری UWP آماده کرده است که با این حساب، بازی می‌تواند با «دستگاه‌های [ویندوزی] مختلفی سازگاری داشته باشد.» هاینز همچنین یادآوری کرد که معماری UWP با پلی‌استیشن 4 سازگاری ندارد.

در کل، هاینز احتمال عرضه شدن Fallout Shelter برای کنسول نسل هشت سونی را رد نکرد؛ اما می‌توان از گفته‌های‌اش نتیجه گرفت که انتشار بازی برای این پلتفرم زمان‌بر و پرزحمت خواهد بود.

بازی Fallout Shelter ساخته‌ای رایگان است که به بازیکنان‌اش امکان می‌دهد تا مدیریت و طراحی یک پناهگاه (Vault) را در دنیای Fallout بر عهده بگیرند. این بازی پیش‌تر برای اندروید، iOS و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود و نسخه‌ی تازه عرضه‌شده‌ی آن را می‌توان علاوه بر ایکس‌باکس وان روی ویندوز 10 هم تجربه کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده