نویسنده: آراییس نظریان
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

سه تریلر جدید از بازی Phoning Home‌ منتشر شد

استودیو ION LANDS اخیرا سه تریلر جدید از بازی Phoning Home منتشر کرده است.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آیان لندز (ION LANDS) بازی Phoning Home را برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. بر این اساس استودیو سازنده آن سه تریلر جدید از این بازی حالت بقا و اکتشافی منتشر کرد. اولین تریلر گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد، در حالیکه که تریلر دوم محیط‌ها و دنیای آن را به تصویر می‌کشد و در آخرین تریلر شاهد جستجو و کاوش‌ها هستیم.

کاربران بازی Phoning Home را در نقش یک ربات جوان آغاز می‌کنند که برای تامین منابع طبیعی به ماموریتی فرستاده می‌شود. پس از سقوط و تخریب هواپیما در کره بیگانه، ربات جوان خود را در جهان بیگانه و غریب پیدا می‌کند، جایی که خطرات زیادی پیرامون آن را فرا گرفته است و تنها امید او جستجو در این سیاره و پیدا کردن راهی برای ایجاد رابطه با خانه و درخواست کمک است.

از آنجایی که تنها همراه شما در این سیاره هوش مصنوعی سفینه‌‌تان است، کاوش و جستجوی خود را در این سیاره آغاز مي‌کنید که پس از مدتی با ربات مونث و کوچکی با نام ANI آشنا می‌شود که مانند شما در این سیاره گرفتار و سردرگم شده است. پس از پیدا کردن او، ANI به سفر شما در دنیایی که هیچ کدام آمادگی آن را ندارید، ملحق می‌شود، دنیای که حتی قوانین طبیعت نیز در آن عجیب به نظر می‌رسد.

بازی Phoning Home هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. البته قابل ذکر است که بازی مذکور تا تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۷ فوریه) با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۷.۹۹ دلار در دسترس است. همچنین باندل این بازی که شامل موسیقی متن آن نیز می‌شود با قیمت ۲۵.۹۸ دلار به فروش می‌رسد که هم اکنون با تخفیف ۱۵ درصدی تا مدت محدودی با قیمت ۲۲.۰۶ دلار در دسترس است.

در ادامه می‌توانید سه تریلر‌ جدید بازی Phoning Home را دانلود و تماشا کنید:

تریر گیم‌پلی:

|  

تریلر معرفی دنیای بازی:

| |

تریلر کاوش‌ها:

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده